معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان:

مشارکت مردم بهترین پشتوانه مدیران است

حمید عسگری معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: مشارکت مردم در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، بهترین پشتوانه مدیران در انجام مسئولیت آنها است.
کد خبر: ۲۴۲۷۹۱

به گزارش فارس ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در بازدید پنج ساعته از بخشداری‌های زرین دشت، گیان و بخش مرکزی نهاوند با تأکید بر اینکه بخشداری‌ها به عنوان حلقه اتصال بین دولت و مردم هستند، افزود: توجه به بخشداری‌ها و ارائه خدمات به مردم بخش‌ها در سطح شهرستان‌ها از اولویت برنامه‌های حوزه معاونت سیاسی و امنیتی در سطح استان است.

وی تصریح کرد: بخشداران موظف هستند با هماهنگی فرمانداران مطابق مقررات و ضوابط به طور قانونمند در حل مشکلات مردم تلاش کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: مشارکت مردم در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، بهترین پشتوانه مدیران در انجام مسئولیت آنها و فرصتی است که به احسن وجه می‌توان از آن برای توسعه، سازندگی و ثبات امنیت بهره گرفت.

وی با اشاره به تداوم خدمات‌رسانی دستگاه‌های دولتی در نیمه اول فروردین ماه و تقارن آن با تعطیلات نوروزی، از شهروندان استان همدان خواست با همکاری همه جانبه با کارکنان نیروی انتظامی و عوامل امنیتی در سراسر استان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین با حضور در مراکز تفریحی ایام شاد و مفرحی را فراهم سازند.

عسگری در این بازدید، مردم نهاوند را مردمی شایسته و لایق خدمت دانست و با اشاره به سوابق تاریخی این شهر، گفت: ارائه هرگونه خدمت بدون منت به این مردم از وظایف اصلی مدیران است.

وی همچنین از درمانگاه بهداشتی درمانی گیان، گرمابه گلستان گیان، جاده‌های مسیر سراب گیان، صندوق مهر رضا و هلال احمر بخش مرکزی نهاوند بازدید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها