جوایز برترین های انجمن طراحان هنری آمریکا اهدا شد

طراحان صحنه فیلم‌های سینمایی "مورد عجیب بنجامین باتن"، "شوالیه تاریکی" و "میلیونر زاغه‌نشین" در بخش‌های مختلف جوایز سالیانه انجمن طراحان هنری آمریکا ADG برنده جایزه شدند.
کد خبر: ۲۳۶۴۸۸

هالیوود ریپورتر اعلام کرد مراسم سیزدهمین دوره جوایز برتری در طراحی صحنه روز شنبه در هتل بورلی هیلتن لس آنجلس برگزار شد و ADG برندگان سه بخش‌ فیلم، تلویزیون و آگهی‌های تبلیغاتی را اعلام کرد.

دانلد گراهام برت برای "مورد عجیب بنجامین باتن" به کارگردانی دیوید فینچر در بخش فیلم تاریخی برنده جایزه شد. طراحان صحنه فیلم‌های "بچه عوضی"، "تردید"، "فراست / نیکسن" و "میلک" دیگر نامزدهای این بخش بودند.

ناتان کراولی برای "شوالیه تاریکی" ساخته کریستوفر نولان جایزه بخش فیلم فانتزی را برد. فیلم جدید بتمن در این بخش با فیلم‌های "ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین"، "آیرون من"، "وقایع‌نگاری اسپایدرویک" و "وال - ای" رقابت داشت.

مارک دیگبی نیز با "میلیونر زاغه‌نشین" دنی بویل در بخش فیلم معاصر پیروز شد که دیگر نامزدهای آن "پس از خواندن بسوزان"، "گران تورینو"، "مایه آرامش" و "کشتی‌گیر" بودند.

جرج لوکاس سازنده مجموعه فیلم‌های "جنگ‌های ستاره‌ای" نیز در این مراسم جایزه دستاورد چشمگیر در تصویرپردازی سینمایی انجمن طراحان هنری آمریکا را دریافت کرد و جایزه یک عمر دستاورد به پل سیلبرت‌ رسید.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها