فـارس: گـروه مـوسـیقی بوشهری لیان امروز و فردا در فرهنگسرای هنر به اجرای موسیقی مذهبی بوشهر می‌پردازد. در این اجرا سنج و دمام، ذکر و پامنبری، چاوش‌خوانی و بیت‌خوانی و مراسم نواخانی سنتی بوشهر اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۶۱۳۹

بررسی قدیمی‌ترین نسخه شاهنامه

جام‌جم: سومین نشست تخصصی شاهنامه نگاری با موضوع «شاهنامه کاما» قدیمی‌ترین نسخه شاهنامه شنبه 26 بهمن ماه در مرکز هنرپژوهی نقش جهان برگزار می‌شود.

نقاشی‌های جلالی در نگارخانه مانی

جام‌جم: نمایشگاهی از نقاشی‌های رنگ و روغن شهرزاد شیرزاد جلالی در نگارخانه مانی برپا خواهد شد.

این نمایشگاه از فردا آغاز می‌شود و تا 30 بهمن ماه ادامه می‌یابد. نگارخانه مانی در فرمانیه، خیابان دیباجی شمالی قرار دارد.

انتشار لب‌خوانی‌های شمس لنگرودی

ایسنا: شمس لنگرودی تازه‌ترین مجموعه شعرش را شامل 110 شعر کوتاه منتشر می‌کند. این مجموعه با نام «لب‌خوانی‌های قزل‌آلای من» شعر‌های سال‌های 86 و 87 شاعر را دربر‌می‌گیرد.

نمایش کمک‌های خارجی به عراق در حمله به ایران

فارس: رئیس موزه دفاع مقدس گفت: در طول جنگ تحمیلی 60 کشور به عراق کمک کردند که آثار جنگی 48 کشور به دست آمده و بزودی در نمایشگاهی در تهران به معرض دید عموم گذاشته می‌شود.

مرتضی قربانی در مراسم یادواره 36 شهید کلاگر محله جویبار اظهار کرد: در این نمایشگاه سلاح‌هایی که از کشورهای غربی، خاورمیانه و آمریکا به عراق در برابر ایران داده شد، به نمایش گذاشته می‌شود.

اجرای ارکستر ملی

جـام‌جـم: ارکستر موسیقی ملی به رهبری فخرالدینی و خوانندگی محمد معتمدی 23 و 24 اسفند در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد.

بزرگداشت ژازه طباطبایی

ایسنا: مراسم بزرگداشت ژازه طباطبایی، هنرمند مجسمه‌ساز و نقاش در نخستین سالروز درگذشت او در گالری برگ واقع در عمارت عین‌الدوله برگزار می‌شود. همزمان با این مراسم ــ که شنبه برگزار خواهد شد ــ بخشی از کارهای نقاشی و مجسمه این هنرمند نیز درگالری برگ به نمایش گذاشته می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها