با احداث پارکینگ عمومی و انتقال ایستگاه‌های خطوط مسافربری، مسیرهای منتهی به ایستگاه مترو صادقیه ساماندهی ترافیکی شد.
کد خبر: ۲۳۲۹۳۲
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 تهران، حمیدرضا معظمی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به سهم عمده مترو صادقیه در سفرهای شهری و جابه‌جایی مسافران گفت: در طرح مطالعات سامانده یترافیکی محورهای پرتردد منطقه یکی از عوامل گره ترافیک در مسیرهای منتهی به مترو صادقیه توقف خودروهای شخصی و مسافر بر و حجم بالای تردد دراین محدوده شناخته شد.

وی از احداث پارکینگ عمومی در ضلع شمالی میدان اکباتان خبر داد و افزود: به منظور روانسازی و تسهیل در تردد ساماندهی و انتقال ایستگاههای خطوط مسافربرهای شخصی از ضلع شمالی به ضلع جنوبی مترو خیابان ولیعصر به خیابان رز شرقی طراحی و اجرا شد.

معظمی به محدودیت تردد وسایل نقلیه در خیابان ولیعصر اشاره کرد و افزود: با توجه به حجم بالای تردد در خیابان ولیعصر به عنوان نقطه اتصال بلوار فردوس و مترو صادقیه و همچنین مشکلات ناشی از توقف تردد خودروها طرح یکطرفه شدن جنوب به شمال در این خیابان با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی اجرا شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در پایان تصریح کرد: در تداوم طرح ساماندهی ترافیکی خیابان ولیعصر احداث پیاده راه در لاین شرقی خیابان با هدف تسهیل در تردد و تأمین رفاه عابران پیاده طراحی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها