جام‌جم: تیم بسکتبال بانوان ایران نیز مجوز حضور در بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجوی چین را با پوشش اسلامی به دست آورد. فاطمه کرم‌زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال از تصویب لباس بانوان بسکتبالیست خبر داد و افزود: با تلاش رئیس فدراسیون بالاخره مشکل حجاب بانوان بسکتبالیست حل شد و ما نیز همراه کاروان ورزشی ایران عازم گوانگجو خواهیم شد. گفتنی است به منظور آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال بانوان، ملی‌پوشان از روز چهارشنبه وارد اردو می‌شوند.
کد خبر: ۲۳۰۹۴۶

رقابت 12 تیم در جام حذفی واترپلو

جام‌جم: نخستین دوره مسابقه‌های جام حذفی واترپلوی باشگاه‌های کشور از امروز در استخر ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها 12 تیم حضور دارند که 8 تیم آن امروز رودرروی هم قرار می‌گیرند. تراکتورسازی تبریز با هیات شنای گیلان دیدار می‌کند، هیات شنای هرمزگان به مصاف فولاد ماهان سپاهان می‌رود، نفت امیدیه با هیات شنای فارس رقابت می‌کند و شهرداری اصفهان با نفت و گاز گچساران روبه‌رو می‌شود.

دوره‌های علمی مربیگری ووشو در تهران

جام‌جم: به منظور ارتقای سطح مربیان ووشو، دوره‌های مربیگری درجه 2 و 3 در 2 بخش آقایان و بانوان استان تهران برگزار می‌شود. این کلاس‌ها طی روزهای اول تا 4 بهمن در محل آمفی‌تئاتر دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها تشکیل خواهد شد. همچنین دوره علمی تئوری مربیگری درجه 3 از 8 تا 11 بهمن امسال برگزار می‌شود.

بوکس امروز در 2 وزن مسابقه انتخابی دارد

ایسنا: تیم منتخب بوکس ایران متشکل از 12 بوکسور به تورنمنت بین‌المللی مجارستان اعزام می‌شود. گرچه از سوی اصغر کاظمی، سرمربی تیم ملی بوکس چهره 10 بوکسور اعزامی مشخص شده، اما قرار است در 2 وزن 60 و 75 کیلو نیز با انجام مسابقه انتخابی  که امروز برگزار می‌شود  2 نفر دیگر هم به جمع مسافران مجارستان اضافه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها