رئیس جمهور فرانسه با اشاره به حملات سه هفته‌ای رژیم صهیونیستی در نوار غزه تاکید کرد که ادامه حملات به این منطقه هیچ کمکی به تقویت امنیتی رژیم اسرائیل نخواهد کرد.
کد خبر: ۲۲۹۷۰۲

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، "نیکلا سارکوزی" امروز جمعه در گفتگو با دیپلماتهای خارجی در فرانسه با خونین خواندن هجوم رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد که تجاوز سه‌هفته‌ای اسرائیل به باریکه غزه، امنیت، این منطقه را شدیدا به خطر انداخته است در حالی که ادامه این حملات هیچ کمکی به ارتقای امنیت در این رژیم نخواهد کرد.

رئیس جمهور فرانسه با اشاره ضمنی به ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه برای ارتقای امنیت خود به نوار غزه حمله کرد و در صدد ادامه آن است، گفت که براساس شواهد و قرائن موجود، حملات سه هفته‌ای رژیم صهیونیستی هیچ کمکی به ارتقاء امنیتی اسرائیل نکرد، اما تراژدی انسانی خونینی در نوار غزه بر جای گذاشته است.

سارکوزی خواستار پایان یافتن سریع حملات اسرائیل در باریکه غزه شد و اعلام کرد که هرچه سریعتر باید این تراژدی خونین پایان یابد.

رئیس جمهور فرانسه در این زمینه گفتکه حملات این رژیم در غزه تنها یک تراژدی انسانی خونین برای فلسطینیان منطقه است و هیچ سودی برای امنیت اسرائیل و ارتقای آن ندارد.

در عین حال فرانسه از جنبش مقاومت حماس و رژیم صهیونیستی خواسته است پیشنهاد آتش‌بس مصر را بپذیرند.

در حالیکه رهبر حماس امروز جمعه در نشست دوحه قطر به صراحت اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به هیچ یک از قوانین بین‌المللی احترام نخواهد گذاشت و هر توافقنامه‌ای که در این زمینه امضاء شود را نقض خواهد کرد.

خالد مشعل در سخنانش با رد هر گونه آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس اعلام کرد:"شروط آتش‌بس رژیم اسرائیل را هرگز نمی‌پذیریم زیرا مقاومت در غزه شکست نخورده است".

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها