نایب‌رئیس کمیسیون امنیت‌ملی خبر داد

آغاز روند تحویل‌موشک اس300 به‌ایران

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تایید آغاز روند تحویل سامانه موشکی اس300 از سوی روسیه به ایران تاکید کرد: این سامانه در جهت تقویت پدافند از مرزها و سرزمین جمهوری اسلامی ایران بکار گرفته می شود.
کد خبر: ۲۲۴۳۷۰

اسماعیل کوثری امروز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این زمینه چندین سال با روس ها مذاکره شده که نهایتا به توافقات خوبی دست یافتیم که اکنون در حال اجرایی شدن است.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این سامانه موشکی در جهت تقویت دفاع و پدافند از مرزها و سرزمین ایران عملیاتی خواهد شد.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص واکنش های منفی اسرائیل به تحویل این سامانه موشکی از سوی روسیه به ایران نیز گفت: اسرائیلی ها همیشه به دنبال ایجاد مانع برای جمهوری اسلامی در همه موضوعات هستند اما کشورها مستقل تصمیم می گیرند و بر اساس استقلال خود تصمیم می گیرند که با چه کشورهایی و در چه زمینه هایی ارتباط داشته باشند.

کوثری تصریح کرد: مساله تحویل سامانه موشکی اس300 نیز طی روابط خوب تهران - مسکو در چند سال اخیر به نتیجه رسیده و اسرائیلی ها نمی توانند مانع روابط خوب ایران و روسیه شوند.

وی تاکید کرد: ما در ابعاد دیگر نیز با کشورهای دوست خود در زمینه های مختلف، ارتباط برقرار می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها