گروه جامعه: مدیرکل انتشارات کتب کمک‌آموزشی آموزش و پرورش گفت: 28 سند استاندارد برای کیفی‌سازی کتاب‌های کمک‌آموزشی کشور تولید شده است. علیرضا حاجیان‌زاده با بیان این‌که هفتمین جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد 28 آبان‌ برگزار می‌شود، افزود: در این دوره از جشنواره کتاب‌های آموزشی دوره متوسطه، پیش‌دانشگاهی، فنی و حرفه‌ای و کاردانش عرضه می‌شود. وی ارزیابی کتاب‌های آموزشی مربوط به سه سال گذشته را یکی از برنامه‌های این جشنواره خواند و اظهار کرد: از ابتدای انتشار فراخوان جشنواره در فروردین سال جاری تاکنون 2166 عنوان کتاب به دبیرخانه ارسال شده است که 454 کتاب برای دوره متوسطه نظری و 712 عنوان مربوط به فنی و حرفه‌ای و کاردانش هستند. مدیرکل انتشارات کتب کمک‌آموزشی آموزش و پرورش ادامه داد: بعد از ارزیابی کتاب‌ها از سوی هیات داوری 132 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند که به پدیدآورندگان آنها با اهدای تندیس تقدیر خواهند شد.
کد خبر: ۲۱۶۰۴۸

وی با بیان این‌که استانداردهای کتب آموزشی در قالب طرح ساماندهی کتاب‌های کمک‌آموزشی بازنگری می‌شود، اظهار کرد: می‌خواهیم کتب آموزشی استاندارد را به مخاطبان معرفی کنیم.

مدیرکل انتشارات کتب کمک‌آموزشی آموزش و پرورش تاکید کرد: رویکرد برنامه‌محوری به جای کتاب‌محوری  از عمده برنامه‌های اجرای طرح ساماندهی کتب آموزشی و کمک‌آموزشی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها