رئیس‌کلا‌نتری 154 چیتگر خبر داد

کشف 289 کیلو موادمخدر در غرب تهران‌

گروه حوادث: با هوشیاری ماموران کلانتری 154 چیتگر، یک محموله بزرگ موادمخدر در تهران کشف و ضبط شد. سرگرد ابراهیمی، رئیس کلانتری 154 در این باره به «جام‌جم» گفت: ساعت 20 روز شنبه و به دنبال تماس مردمی مبنی بر تردد مشکوک چند نفر در یک جاده خاکی در حوزه استحفاظی کلانتری، ماموران گشت به این محل اعزام شدند و سرنشینان یک خودرو با مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند. سرگرد ابراهیمی افزود: به دنبال این ماجرا، ماموران با بررسی محل متوجه شدند فردی که از همراهی با سرنشینان خودرو بازمانده است، در حال فرار است که بلافاصله این فرد نیز دستگیر و در مرحله بعدی 289 کیلو موادمخدر از نوع تریاک را که در این محل رها شده بود، کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۲۱۰۸۹۰
رئیس کلانتری 154 افزود: پس از تحقیق از این متهم که خود را حسین معرفی می‌کرد، ماموران با انتقال وی به کلانتری، تحقیق از وی را آغاز کردند و در مرحله بعدی با استفاده از شگردهای پلیسی، یکی دیگر از متهمان را که قرار بود یک دستگاه خودروی پژو 206 را به عنوان رشوه در اختیار قرار دهد، دستگیر کردند.سرگرد ابراهیمی تصریح کرد: با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، متهمان به همراه موادمخدر کشف شده، تحویل ماموران پایگاه پنجم اداره مبارزه با موادمخدر شدند.

رئیس کلانتری 154 از مردم منطقه که با هوشیاری، پلیس را در جریان رفت‌وآمد مشکوک قاچاقچیان قرار دادند، تقدیر و قدردانی کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها