صنام بالاخره به فینال رسید

تاخیر 25دقیقه ای در شروع بازی و جا به جا کردن تماشاچیان ذوب آهن به تصمیم فدراسیون و حتی دادن وقت 15دقیقه ای به تیم ذوب آهن برای اجرای این تصمیم، حکایت از یک بازی سخت بخصوص برای ذوب آهن داشت که در خانه خود بازی می کرد. بازیی که به قول مصطفی هاشمی
کد خبر: ۲۰۸۱۷
، سرمربی صنام به خاطر حساسیت ، منطقی بر آن حاکم نبود. برخلاف دو دیدار گذشته دو تیم که صمد نیکخواه آغازگر جدال بود، این بار مجید مدرسی با پرتاب دو امتیازی خود فرمان آتش را صادر کرد و صنامی ها که می خواستند از همان شروع عرصه را تنگ کنند، ناگهان در دقیقه 3بازی خود را 4فوله دیدند تا آهنگ منطقی تری به حرکات خود در زمین بدهند. تا 40ثانیه به پایان کوارتر اول هیچکدام از داوران در سوت خود ندمیدند تا این کوارتر با حساب 13بر 11 به نفع صنام به پایان برسد. برای وقت دوم بازی ، کرم احمدی و زوریک عیسی جانی به عنوان دو یار تازه نفس به میدان آمدند ؛ اما ذوب آهن با حفظ آرامش ، آهنگ منطقی تری به بازی داد تا به گفته محمد متین ، داور این بازی به خاطر دوری از حاشیه ها 35بر 30 به رختکن برود. شروع کوارتر سوم اعتراضات کرم احمدی و صمد نیکخواه و حتی سعید تابش نیا از یک سو و بابک نظافت در تیم ذوب آهن داوران را مجبور کرد تا بازی را مرتب متوقف کنند ؛ اما باز هم صنام با حساب 56بر 50برتری را از آن خود کرد تا در نهایت آنها این دیدار را به لطف پرتاب های بموقع کرم احمدی و بازی بی نقص محمود خسروی 81بر 75 از آن خود کنند و سرانجام به آرزوی خود که بازی در فینال بود، جامه عمل بپوشانند. شاید اگر ایمان زندی در زمین بیشتر صاحب توپ می شد ، و اوگی پتروویچ بیشتر در خدمت تیم بود ، این بازی جذاب تر از این هم می شد در تیم ذوب آهن مثل همیشه میلوارد کیمزیچ با 17امتیاز بهترین چهره میدان بود ، ضمن این که بابک نظافت و ایمان زندی با 15 و 10 امتیاز تلاش زیادی برای برگرداندن نتیجه بازی کشیده بودند.
سعید ارمغانی : یک با یک برابر نیست
پس از پایان بازی ، سعید ارمغانی سرمربی ذوب آهن با مقایسه نفربه نفر بازیکنان تیم گفت : فرصت کوتاه بین هر دو بازی باعث شد که بچه های ما زمان کمتری برای تجدید قوا داشته باشند، درحالیکه در تیم صنام این طور نبود و با هر تعویض 5یار ملی پوش دیگر مقابل ما بازی می کردند. اینجاست که می گویم در بسکتبال ما یک با یک برابر نیست .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها