با حضور وزیران دفاع و راه و ترابری

5 فروند ایران – 140 به ناوگان هوایی پیوست

با حضور سردار سرتیپ محمد مصطفی محمد نجار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسح و مهندس بهبهانی وزیر راه و ترابری، سردار احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مقامات کشوری و لشکری 5 فروند هواپیمای مسافربری ایران -140 به ناوگان هوایی کشور پیوست.
کد خبر: ۲۰۶۹۶۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، در آیین تحویل‌دهی هواپیمای مسافربری ایران -140 وزیر دفاع با ابراز خرسندی از تولید انبوه هواپیمای مسافربری در داخل کشور اظهار داشت: امروز متخصصان کشور ما علیرغم تحریم و فشار قدرت‌های جهانی، با اتکا به خداوند و بهره‌گیری از تجارب 8 سال دفاع مقدس، دانش، تخصص و تعهد خود قادرند نیازمندی‌های صنعت هوایی کشور را تامین کنند.

سردار نجار گفت: در مجموعه هواپیماسازی هسا، قادریم در سال 12 فروند هواپیمای مسافربری ایران – 140 را تولید و به ناوگان هوایی کشور وارد کنیم.

وی همچنین اعلام کرد: هواپیمای ایران -140 هواپیمایی امن، پیشرفته و مدرن است که در دو کلاس مسافربری و تاکتیکی تولید می‌شود.

سردار نجار گفت: با تولید انبوه این هواپیما قادریم نیازمندی‌های ناوگان هوایی در مسیرهای کوتاه را نیز تامین کنیم.

هواپیمای مسافربری ایران – 140 از نوع توربورپراپ و با ظرفیت 52 نفر مسافر با برد پروازی 2100 کیلومتر می‌باشد.

در این مراسم 3 فروند هواپیمای ایران -140 به شرکت هواپیمایی ایران ایرتور و 2 فروند آن به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها