رادیو قرآن: برنامه نمایشی «روزه اولی‌ها» ویژه نوجوانانی است که برای اولین بار روزه می‌گیرند و قصه‌گویی و خاطره‌گویی در این زمینه دیگر قسمت‌های برنامه است که ساعت 45/10 می‌توانید بشنوید. سخنرانی و تفسیر، درباره آیات و روایات ماه مبارک رمضان موضوع برنامه «سخن روز» است که امشب ساعت 21 به کارشناسی آیت‌الله مکارم شیرازی پخش می‌شود.
کد خبر: ۲۰۱۱۸۰

تدابیر و تمهیدات ترافیک

رادیو فرهنگ: برنامه زنده «جامعه ایران» امروز ساعت 7 صبح درباره نوسازی بافت‌های فرسوده است با حضور دکتر صباح‌الدین متقی، مدیرکل معماری ساختمان از معاونت و معماری شهرسازی شهرداری تهران. برنامه زنده «هنر هشتم» هم ساعت 11 با حضور محمود ترابیان، مدیرکل روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک به موضوع تدابیر و تمهیدات ترافیک در روز اول مهر می‌پردازد. برنامه «و خدایی که در این نزدیکی‌ است» به موضوع ایمان باوری می‌پردازد. دکتر نصرالله حکمت، استاد دانشگاه و مولف کتاب ایمان باوری ساعت 16 در این برنامه حضور دارد و بررسی مهارت سکوت ‌ که یکی از راه‌های ارتباطی با نوجوان است  موضوع برنامه «در گذر نوجوانی»‌ است که به کارشناسی دکتر سیدعلی ابهری (روان‌شناس)‌ پخش می‌شود.

دارو درمان‌های جدید

رادیو ایران: برنامه «روزنه» امروز ساعت 9 صبح با حضور پیمان لطفی، گزارشگر خوزستان کار تحقیقاتی این استان را بررسی می‌کند و دکتر شاهین آخوند‌زاده، معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی، در این برنامه درباره دارودرمانی‌های جدید برای اسکیزوفرنی بحث می‌کند.

بررسی‌ مورچه‌های آتشین

رادیو جوان: برنامه «روی خط باشید» امشب ساعت 21 به بررسی وضعیت نخبگان در کشور می‌پردازد که همراه گفتگو با مسوولان بنیاد ملی نخبگان و دانشجویان برجسته کشور می‌توانید بشنوید. «کاوشگر 22» برنامه دیگری است که ساعت 22 درباره مورچه‌های آتشین بحث می‌کند و شامل نمایش، دعوت از مهمان و مسابقه ویژه است.

مسابقه والیبال پارالمپیک‌

رادیو ورزش: برنامه «جهان ورزش» ساعت 9 صبح به طور زنده درباره ورزش فوتبال بحث می‌کند و به تحلیل و بررسی دیدار 2 تیم ایران و عربستان می‌پردازد. اعلام برنامه هفته ششم مسابقه‌های فوتبال لیگ برتر ایران و بررسی نتایج مقدماتی مسابقه‌های فوتبال جام جهانی در قاره اروپا، آمریکای جنوبی و آسیا از مهم‌ترین بخش‌های این برنامه است.  همچنین برنامه «گزارش ورزشی»  هم امروز ساعت 12 به پخش مستقیم مسابقه‌های والیبال پارالمپیک پکن، دیدار بین 2 تیم ایران و برزیل می‌پردازد.

با تحولات اقتصادی

رادیو تجارت: بررسی تحولات اقتصادی دولت و تاثیر آن روی اصل 44 قانون اساسی موضوع برنامه «به سوی توسعه»‌ است که با حضور برخی مسوولان سازمان خصوصی‌سازی ساعت 35/11 پخش می‌شود. برنامه «سرمایه فردا» هم امروز ساعت 15/13 با موضوع بورس و اصطلاحات اختصاصی آن به کارشناسی حسینی مقدم، کارشناس بازار بورس و اوراق بهادار پخش می‌شود.

دردهای ناحیه زانو

رادیو سلامت:‌ خانم دکتر لیلا اتفاق، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، ساعت 15/8 در برنامه «فراسو»‌ درباره پیشگیری از مشکلات اسکلتی  عضلانی شایع در خانم‌های خانه‌دار بحث می‌کند. در برنامه «صدای مشاور»‌ هم ساعت 11 خانم دکتر شاهقلی، متخصص طب فیزیکی، درباره موضوع دردهای ناحیه زانو گفتگو می‌کند.

بررسی جایگاه حمل و نقل

رادیو گفتگو: بررسی جایگاه حمل و نقل در توسعه پایدار کشورها موضوع برنامه «نقد اقتصادی» است که ساعت 23 به کارشناسی دکتر مسعود دانشمند، محمدرضا عبد‌الرحیمی و علیرضا سلیمانی پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها