موسی‌خان: چند بار است ماکارونی با مارک معتبر... خریده‌ام؛ اما درون آن خرده شیشه پیدا کرده‌ام. وقتی به شرکت تولیدی این محصول گله می‌کنیم، به جای رسیدگی به مشکل من و امثال من، چند بسته ماکارونی رایگان برایمان ارسال می‌کند، حال سوالم از بازرسان بهداشت وزارت بهداشت این است که چرا نسبت به کیفیت و سلامت محصولات غذایی نظارت نمی‌شود.
کد خبر: ۱۹۵۱۸۴
ایراندخت بهشتی: کاش سبد کالایی که قرار است به بازنشستگان تعلق گیرد، به‌صورت نقدی پرداخت شود.

یک هموطن از اراک: بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان محلات پس از 20 سال تاسیس، به یک درمانگاه کوچک تبدیل شده است و تمام زایمان‌ها توسط «ماما» صورت می‌گیرد، سوالم از وزارت بهداشت این است که چرا تنها بیمارستان این شهرستان پزشک زنان ندارد؟

سیدمجید سید جودت: از سال 83 برای صدور کارت ملی‌ام اقدام کرده‌ام، ولی هنوز موفق به دریافت آن نشده‌ام.

محمدی از تهران: مدتی است از موسسه قرض‌الحسنه انصارالمجاهدین شعبه شهید دقایقی وامی دریافت کرده‌ام، ولی هر ماه که برای پرداخت اقساط آن مراجعه می‌کنم، ساعات زیادی معطل می‌شوم. این در حالی است که این بانک بسیار خلوت است .

یک مادر: اداره آموزش و پرورش استان اصفهان نسبت به ارائه ساعات حق شیر مادران به کادر آموزشی سهل‌انگاری کرده و عملا فرهنگیان این استان را از مزایای آن، محروم کرده‌اند، لطفا رسیدگی شود.

یک شهروند از کرج: برای ثبت‌نام فرزندم به مدرسه شهید رجایی مراجعه کرده‌ام، ولی در کمال تعجب شاهد اخذ هزینه‌های 50هزار تومانی مسوولان مدرسه از اولیا بودم، مگر دولت، دریافت شهریه مدارس دولتی را ممنوع اعلام نکرده است؟ پس چرا این مدرسه از متقاضیان ثبت‌نام شهریه اخذ می‌کند؟!

روابط عمومی راهنمایی و رانندگی ناجا در پاسخ به پیام (تکلیف گواهینامه‌های با تمبر آبی چیست)‌ اعلام کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در خصوص گواهینامه‌های ب 1 اعلام کرده است: دارندگان گواهینامه‌های ب 1 با تمبر قرمز یک سال اعتبار داشته که اکثر قریب به اتفاق دارندگان نسبت به تبدیل گواهینامه خود اقدام کرده‌اند. همچنین دارندگان گواهینامه ب 1 تبدیلی با تمبر آبی رنگ تا 5 سال از تاریخ صدور اعتبار داشته و نیازی به تعویض آنها نیست و در حال حاضر، گواهینامه با تمبر سبز فسفری صادر می‌شود و در صورتی که دارنده آن در یک سال اول اعتبار گواهینامه، تخلفات حادثه‌ساز را مرتکب نشود، نیاز به تمدید گواهینامه ندارد و تا 5 سال معتبر خواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها