ایسنا: نمایشگاه سازهای سنتی ایران با هدف معرفی هنر ساخت ساز و ارائه گونه‌های مختلف آن در200 سال گذشته در نگارخانه‌ معرفت برپا شده است. در این نمایشگاه، ساز‌های سنتور، تار، تنبک و دف ساخته‌های دست حراج‌زاده، عود، دیوان،‌ تنبور، سه‌تار، ساخته‌های صابونی و تار و کمانچه ساخته‌های رحمت آیینی در اشکال و سبک‌های مختلف ارائه شده است.
کد خبر: ۱۸۸۱۹۶

نمایشگاه عکس در گالری ماه و مهر

جام‌جم: نمایشگاه گروهی عکس با موضوع زن امروز، در بوفه گالری ماه و مهر گشایش می‌یابد.
در این نمایشگاه، 12 قطعه عکس با ابعاد  60 * 40 از 5 عکاس به نمایش درمی‌آید. این نمایشگاه تا 10 تیرماه برای بازدید عموم دایر است.

هجدهمین پسر بن‌لادن شاعر شد

مهر:  اشعار حمزه بن‌لادن، هجدهمین پسر اسامه بن‌لادن در پایگاه خبری گروه القاعده منتشر شد.

این اشعار با عنوان تاج پادشاه ترور با موضوع آرزوی نابودی کشور‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و دانمارک و دشمنان القاعده سروده شده است.

پسر 16 ساله اسامه بن‌لادن چندین بار در شبکه‌های تلویزیونی ظاهر شده و با سرودن شعر از اقدامات تروریستی پدر خود دفاع کرده است. بی‌نظیر بوتو، نخست‌وزیر فقید پاکستان پیش از این گفته بود که این نوجوان، جزو افرادی از القاعده است که باید کشته شود.

کنسرت ارکستر «کلاژ» در تالار وحدت‌

مهر: ارکستر کلاژ به رهبری حمیدرضا دیبازر از فردا به مدت 3 شب ساعت 21 در تالار وحدت برگزار می‌شود.

ارکستر موسیقی کلاژ ترکیبی متنوع از انواع سازهاست و در این کنسرت قطعات رستاخیز ناگهان، شب و دریا، ماه سبز، فرزند خورشید، سراب، آذرخش،رنگ خون،  توهم‌جاده و جزیره پرواز را اجرا می‌کند.

گردآوری اسناد سنگلج‌

فارس: مدیریت سنگلج به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد تاسیس این تماشاخانه، اقدام به راه‌اندازی بانک اطلاعات و آرشیوی از حضور هنرمندان پیشکسوت در سنگلج و اسناد تئاتری این تالار کرده است.  بر اساس این خبر، از هنرمندان پیشکسوت درخواست شده تا در صورت تمایل مستندات هنری خود از سنگلج را به این تماشاخانه تحویل دهند تا آرشیو موجود کامل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها