چهار گوشه ورزش

کنترل داروهای ورزشکاران پارالمپیکی‌

جام‌جم: کرم‌الله علیمرادی، دبیر کل مبارزه با دوپینگ پارالمپیک اعلام کرد: داروهای مصرفی ورزشکاران پارالمپیکی بشدت کنترل می‌شود و داروهایی که ورزشکاران به دستور پزشک مصرف می‌کنند، نباید مشابه داروهای دوپینگی باشد و با این مساله بشدت برخورد خواهد شد. وی تاکید کرد: از ورزشکاران هر 9 رشته ورزشی پارالمپیکی در چند مرحله تست دوپینگ گرفته خواهد شد و آنها پیش از اعزام به لحاظ داخلی، روانی و فیزیوتراپی معاینه خواهند شد.
کد خبر: ۱۸۷۵۴۵

حریفان فوتبال جانبازان ایران مشخص شدند

جام‌جم: حریفان تیم ملی فوتبال 7 نفره جانبازان و معلولان کشورمان در پارالمپیک 2008 پکن مشخص شدند. براساس گروه‌بندی انجام شده، تیم ایران با تیم‌های اکراین، انگلستان و ایرلند در گروه ب همگروه شد و در گروه دیگر هم تیم‌های روسیه، برزیل، هلند و چین قرار گرفتند.

کرج، قهرمان ژیمناستیک دختران نوجوان‌

ایرنا: نخستین روز رقابت‌های ژیمناستیک دختران نوجوان المپیاد ایرانیان با صدرنشینی تیم کرج به پایان رسید.در این رقابت‌ها  که به میزبانی زنجان برگزار شد  در قسمت تیمی، کرج با 8/127 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های تهران و استان مرکزی رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

 8 تیم درمرحله یک چهارم نهایی پینگ‌پنگ‌

جام‌جم: 8 تیم صعودکننده به مرحله یک چهارم نهایی پینگ‌پنگ پسران دومین دوره المپیاد ورزشی ایرانیان مشخص شدند.در این رقابت‌ها  که در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد  تیم‌های مازندران، خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، قزوین، اصفهان و خراسان رضوی با پیروزی بر حریفان خود به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافتند.

فوتبال گل کوچک محلات تهران

جام‌جم: دومین دوره مسابقه‌های گل کوچک محلات تهران در سطح  22 منطقه شهرداری تهران برگزار می‌شود. این مسابقه‌ها با حضور 450 تیم و 3000 نفر از جوانان و نوجوانان تهرانی از 27 تیر ماه آغاز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها