رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: زمانی که قانون اعطای تسهیلات بدون استفاده از وثیقه اجرا نمی شود و بانکها جرات اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان را ندارند ، چه توقعی از بخش خصوصی داریم .
کد خبر: ۱۸۷۲۵
به گزارش واحد مرکزی خبر، نوروززاده افزود: تا زمانی که بخش خصوصی و صنایع کوچک در گرفتن تسهیلات با مشکل روبه رو هستند، نمی توان توقعی از آنها داشت . وی با اشاره به این که مشکلات بخش اقتصادی مربوط به سیاستگذاری های مالی و پولی می شود، اظهار کرد: به دلایل مختلف از تخصیص اعتبارات مربوط به طرحها و پروژه ها ناتوانیم ، بنابراین زمان تکمیل پروژه ها طولانی می شود و مجبور به پرداخت هزینه تعدیل هستیم ؛ زیرا شرکتهای موجود در بورس نمی توانند به پشتوانه سازمان بورس ، اوراق قرضه منتشر کنند.
کرمانی : بخش خصوصی با کاهش تصدیگری
درآمد ارزی بیشتری عاید کشور می کند

همچنین رئیس هیات مدیره انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران دراین باره گفت : در صورت کاهش تصدیگری دولت ، بخش خصوصی می تواند بخش گردشگری ایران با عربستان را رونق دهد و از خروج میلیون ها دلار ارز جلوگیری کند. محمدحسن کرمانی افزود: دخالت دولت در امور گردشگری مانع رشد بخش خصوصی در این عرصه شده است ، در حالی که این بخش توان ایجاد 30هزار فرصت شغلی در این عرصه را دارد. او تاکید کرد: هم اکنون سالانه از ایران حدود 400هزار نفر برای حج تمتع و عمره به عربستان سعودی سفر می کنند. در حالی که از عربستان تنها 15هزار نفر به ایران می آیند. به گفته وی ، در حالی که عربستان هر سال صدها میلیون دلار ارز از طریق زایران ایرانی جذب می کند، به دلیل موانع فراهم شده و ناآشنایی بخشهای خصوصی دو کشور با یکدیگر، ایران نمی تواند شهروندان عربستانی را به سوی کشورمان جذب کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها