با پخش یک سریال جدید از شبکه 2 سیما صورت می‌گیرد

جاسوس بازی به روایت آینه‌های نشکن

گروه رسانه: اگر فرزند بیکار و یا جویای کار دارید، منتظر پخش سریال «آینه‌های نشکن» از شبکه 2 سیما باشید. این سریال پیش از این فتانه نام داشت و جواد اردکانی نویسندگی و کارگردانی آن را به‌عهده دارد. قصه آینه‌های نشکن با بیکاری یک جوان آغاز می‌شود. خانواده این جوان می‌کوشند برای او کاری پیدا کنند تا این‌که به سیمین، خواهر او پیشنهاد کار در سازمان انرژی هسته‌ای می‌شود و او به امید این‌که بتواند کاری هم برای برادرش جور کند، این پیشنهاد را می‌پذیرد، اما دغدغه پیدا کردن کار برای برادر باعث می‌شود سیمین ناخواسته به صورت یک جاسوس وارد سازمان انرژی هسته‌ای شود.
کد خبر: ۱۸۶۷۵۷

آینه‌های نشکن هر چند در ظاهر قصه‌ای اجتماعی دارد، اما در طول سریال که در 20 قسمت تولید شده است، نحوه جذب یک شهروند ایرانی به شبکه‌های جاسوسی بررسی می‌شود. در این سریال برای اولین بار تاسیسات هسته‌ای ایران به نمایش گذاشته می‌شود. بخش‌هایی از سریال آینه‌های نشکن در داخل یوسی‌اف اصفهان تصویربرداری شده است.

در این سریال بازیگرانی چون صبا کمالی (سیمین)، آزیتا حاجیان (حبیبی)، سعید نیکپور (محب)، ثریا قاسمی (مادر سیمین)، علی قربان‌زاده (مسعود،همسر سیمین)، جمشید شاه‌محمدی (پدر سیمین)، قاسم زارع (محمود)، مجید مشیری(عبدی)، عسگر قدس(بایار)، سعید داخ(کیوان)، مهدی صبائی(عماد)، زهره صفوی (مادر مسعود) و عاطفه رضوی (تائب) نقش آفرینی می‌کنند.

تصویربرداری سریال آینه‌های نشکن به تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی از نیمه شهریور ماه سال گذشته در تهران آغاز شد و تا نیمه‌های خرداد امسال ادامه  داشت. تدوین این سریال را بابک رضاخانی به عهده‌ دارد و بردیا کیارس برای آن موسیقی می‌سازد.

پخش سریال آینه‌های نشکن از جمعه21 تیر ساعت 15/21 از شبکه 2 سیما آغاز می‌شود.

گروه فیتیله و راه‌اندازی شبکه کودک‌

گروه فیتیله شامل محمد مسلمی، علی فروتن و محمد بیگدلی، برنامه جدید شبکه کودک را در گروه کودک و نوجوان شبکه 2 تصویب کرده‌اند. آنها بزودی تولید این برنامه را در90 قسمت 30 دقیقه‌ای شروع می‌کنند. این برنامه ترکیبی خواهد بود از نمایش، انیمیشن، معرفی بازی‌های محلی، شعرخوانی، لالایی‌های روستایی، نقالی، پرده‌خوانی، خیمه‌شب بازی و... .

طرح اولیه این برنامه را محمد مسلمی نوشته است. او درباره شبکه کودک می‌گوید: آیتم‌های این برنامه، کوتاه در نظر گرفته شده اند تا بچه‌ها از دیدن آنها خسته نشوند و ما بتوانیم از طریق این آیتم‌ها، آداب و رسوم محلی را به کودکان آموزش بدهیم. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها