مرحله یک هشتم نهایی گرند اسلم ویمبلدون 2008 سومین گرند اسلم از 4 گرند اسلم فصل تنیس حرفه ای جهان روز دوشنبه 30 ژوئن در بخش انفرادی بانوان برگزار شد. شکست یلنا یانکوویچ ، تنیسور صرب ، سید 2 جهان از یک تنیسور گمنام تایلندی مهمترین واقعه این مرحله بود. سره نا و ونوس ویلیامز ، تنیسورهای آمریکایی در این مرحله به آسانی حریفان خودرا شکست داده و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
کد خبر: ۱۸۴۹۷۸

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس ، نتایج مرحله یک هشتم نهایی گرند اسلم ویمبلدون 2008 در بخش انفرادی بانوان به شرح زیر است:

سره نا ویلیامز ، تنیسور آمریکایی ، سید 6 جهان در برابر بتانی ماتک ، تنیسور هم وطنش به آسانی در 2 ست پیاپی و با نتایج 3-6 و 3-6 پیروز شد.

ونوس ویلیامز ، تنیسور آمریکایی ، سید 7 جهان آلیزا کلیبانووا ، تنیسور روس را در 2 ست پیاپی و با نتایج 3-6 و 4-6 مغلوب کرد.

تامارین تاناسوگام ، تنیسور گمنام تایلندی و یکی از پدیده های این دوره ویمبلدون به راحتی یلنا یانکوویچ ، تنیسور صرب ، سید 2 جهان را در 2 ست متوالی و با نتایج 3-6 و 2-6 شکست داد.

ژنگ جیئه ، تنیسور گمنام چینی یکی دیگر از پدیده های این دوره ویمبلدون که پیش از این آنا ایوانوویچ ، تنیسور صرب ، سید یک جهان را شکست داده بود توانست آگنس سزاوای ، تنیسور مجار ریا، سید 15 جهان را در 2 ست پیاپی و با نتایج 3-6 و 4-6 شکست دهد.

نیکوله وایدیسووا ، تنیسور چک در برابر آنا چاکوتادزه ، تنیسور روس ، سید 8 جهان در 3 ست و با نتایج 6-4 ، 6-7 و 3-6 پیروز شد.

النا دمنتیووا ، تنیسور روس ، سید 5 جهان ساحار پیر ، تنیسور اسرائیلی را به آسانی در 2 ست متوالی و با نتایج 2-6 و 1-6 مغلوب کرد.

آگنیئسکا رادوانسکا ، تنیسور لهستانی موفق شد سوتلانا کوزنتسووا ، تنسور روس ، سید 4 جهان را در 3 ست و با نتایج 4-6 ، 6-1 و 5-7 شکست دهد.

نادیا پترووا ، تنیسور روس  به آسانی  آلا کودریاوتسووا ، تنیسور هم وطنش را در 2 ست پیاپی و با نتایج 1-6 و 4-6 شکست داد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها