پلیس پایتخت با ردیابی یک دزد به آزمایشگاه بزرگ ساخت شیشه (موادمخدر مصنوعی) رسید و 4 سوداگر مرگ را دستگیر کرد. شواهد نشان می‌داد یکی از اعضای باند به نام آرش در خانه‌اش (خیابان سپاه - خیابان طاهری) آزمایشگاه ساخت مخدر مصنوعی (شیشه) راه‌اندازی کرده است.
کد خبر: ۱۷۶۹۷۷
به گزارش ایسکانیوز، 26 اردیبهشت‌ماه، مهندسی به نام روح‌الله خ با کلانتری 168 سیزده آبان تماس گرفت و از دستبرد به آزمایشگاهش و دزدیده شدن مقداری کربنات سدیم که مورد استفاده سازمان انرژی اتمی است، خبر داد.

به این ترتیب پلیس، ردیابی دزد یا دزدان را در دستور کار خود قرار داد تا این که چند روز بعد مالباخته بار دیگر با 110 تماس گرفت و مدعی شد اموال دزدیده شده را در خیابان ناصرخسرو دیده است.

با این سرنخ، ماموران در قالب خریدار با فروشنده قرار ساختگی گذاشتند و اول خردادماه نورمحمد  الف را که سوار پیکان وانت به بزرگراه بهشت زهرا(س) رفته بود تا 6 بسته کربنات سدیم بفروشد نقره داغ و دستگیر کردند.

او که باور نداشت رودست خورده است، چاره‌ای جز بازگویی حقیقت ندید و مخفیگاه همدستش مسعود  خ را در خیابان ناصرخسرو لو داد. بدین ترتیب با محاصره این خانه 216 کیلوگرم کربنات سدیم و 38 شیشه شبیه دماسنج کشف و مهدی  ط نیز در خیابان خیام بازداشت شد.

شواهد نشان می‌داد یکی از اعضای باند به نام آرش در خانه‌اش (خیابان سپاه  - خیابان طاهری) آزمایشگاه ساخت مخدر مصنوعی (شیشه) راه‌اندازی کرده است.

پلیس در فرصت مناسب آنجا را هم به محاصره درآورد و در بازرسی آزمایشگاه، 6 ظرف 5 تا 10 لیتری ارلن خلا، قرص‌های افدرین، 4 کیلو فسفر قرمز، سدیم هیدروکسید، اسید هیرویید، کمپرسور خلا اکسیژن، استون و وسایل جانبی تصفیه کشف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها