رئیس آموزش‌وپرورش شهر تهران اعلام کرد:

صدور حکم تخلیه برای90 مدرسه در تهران‌

گروه جامعه: رئیس آموزش و پرورش شهر تهران از صدور حکم تخلیه برای 90 مدرسه پایتخت خبر داد و اعلام کرد: با اجرایی شدن حکم این مدارس، دست کم 18هزار دانش‌آموز آواره می‌شوند. علی‌اصغر یزدانی در گفتگو با ایسنا، افزود: باید با تامین اعتبار لازم برای ملکی کردن این مدارس، از تخلیه آنها جلوگیری کرد؛ چرا که در غیر این صورت تبعات تخلیه این مدارس در تهران، بسیار سنگین خواهد بود.
کد خبر: ۱۷۳۳۶۷

رئیس آموزش و پرورش شهر تهران همچنین خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 70 درصد مدارس شهر تهران میانگین سنی بالای 35 سال دارند و بشدت فرسوده هستند.

وی همچنین گفت: طبق بررسی انجام شده، حدود 47 درصد از اعتبار ساخت‌وساز و تخریب و بازسازی مدارس فرسوده شهر تهران در سال‌های اخیر، توسط خیرین مدرسه‌ساز تامین شده و اگر این اعتبار تامین نمی‌شد، تکلیف کمبود فضاهای آموزشی تهران مشخص نبود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران با بیان این که از مجموع مدارس تهران، 321 مدرسه استیجاری هستند، معضل استیجاری بودن درصد قابل‌توجهی از مدارس تهران را نیازمند رسیدگی خواند و جذب کمک بیشتر خیرین به رفع مشکلات سخت‌افزاری آموزش و پرورش با افزایش اختیارات آنها در حوزه نرم‌افزاری و اداره مدارس را خواستار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها