گروه رسانه: تصویربرداری فیلم تلویزیونی «جشن وحشت» به روزهای پایانی‌اش نزدیک می‌شود و مونتاژ آن هم آغاز شده است . به گزارش خبرنگار ما، نویسنده و کارگردان این فیلم جواد مزدآبادی است و تهیه‌کنندگی‌اش را سیدرضا حبیبی به عهده دارد. بازیگران اصلی کار هم شهرام قائدی، شهره سلطانی، مهدی امینی‌خواه، شیوا بلوریان، امیر غفارمنش، رویا عالمی، ساغر عزیزی و حسن تسعیری هستند.
کد خبر: ۱۷۲۶۹۵

داستان «جشن وحشت» درباره 3 زوج جوان است که در یک مهمانی خانوادگی، شوخی ساده‌ای را آغاز می‌کنند.
اما این شوخی به ظاهر ساده، آرام آرام ماجرای پرحادثه و ترسناکی را پیش روی آنها قرار می‌دهد. داستان از آنجا شروع می‌شود که همه آنها در شب حادثه، مهمان امید و پریسا هستند. برای همین آنها تصمیم می‌گیرند با ماسک ترسناکی که خریده‌اند، مهمان‌های‌شان سعید و شبنم و همین‌طور آرش و لیلا را بترسانند و بالاخره هم این کار را می‌کنند. ولی همین باعث می‌شود که بینشان بحثی دربگیرد که مردها ترسوترند یا خانم‌ها. بعد از آن هم خانم‌ها دست در دست هم تصمیم می‌گیرند کاری کنند که آقایان را حسابی بترسانند و از این ماجرا فیلم هم بگیرند تا دیگر هیچکس آنها را به ترسو بودن متهم نکند.

نقش زوج اصلی این قصه یعنی امید و پریسا که مهمانی آغاز داستان، در خانه آنها برپا می‌شود را شهرام قائدی و شهره سلطانی بازی می‌کنند. زوج‌های بعدی قصه یعنی سعید و شبنم و همین‌طور آرش و لیلا را هم به ترتیب مهدی امینی‌خواه، شیوا بلوریان، امیر غفارمنش و رویا عالمی بازی می‌کنند. ساغر عزیزی نقش بیتا را در فیلم بازی می‌کند که دوست پریسا است و به‌عنوان مشاور املاک با او و شبنم و لیلا آشنا می‌شود تا آنها را برای پیدا کردن خانه باغی که دنبالش می‌گردند تا با دعوت از شوهرهایشان، آن بلای تاریخی را سرشان بیاورند، راهنمایی کند. حسن تسعیری هم رئیس دزدهاست که آنها هم قصه خودشان را دارند.

جواد مزدآبادی در گفتگو با «جام‌جم» توضیح می‌دهد که برای تصویربرداری این فیلم، حدود 18 جلسه در نظر گرفته شده و کار را با سکانس‌هایی که در دربند می‌گذرد، شروع کرده‌اند. سکانس‌های خانه امید و پریسا در خانه‌ای حوالی پارک ساعی گرفته شده و سکانس‌های مربوط به سنگ‌بری و مشاور املاک هم در روزهای قبل جلوی دوربین رفته تا گروه تولید با خیال راحت در لوکیشن اصلی کار یعنی همان خانه باغ حوالی پیچ شمیران مشغول کار شوند. لوکیشن سنگ‌بری، محل کار این 3 جوان است که علاوه بر دوستی، همکار هم هستند.

مزدآبادی که آخرین کارش، کارگردانی سریال «خون مردگی» برای شبکه یک سیما بوده، کار جدیدش را مثل فیلم سینمایی «خوابگاه دختران» محمد حسین لطیفی چیزی بین 2 ژانر طنز و وحشت توصیف می‌کند که در ادامه، به یک کار خانوادگی نزدیک می‌شود.

برخی از عوامل و دست‌اندرکاران دیگر «جشن وحشت» عبارتند از تهیه‌کننده: سیدرضا حبیبی، مدیر تولید: سعید صفایی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مجید کرباسیان، طراح گریم: بابک شعاعی، طراح صحنه و لباس: ایرج ملکی، مدیر تصویربرداری: حسین ناظریان، صدابردار: مجتبی برهانی‌زاده، عکس: مرضیه بدرقه، روابط عمومی: معصومه جلالی.

«جشن وحشت» پس از تولید، از یکی از شبکه‌های تلویزیونی پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها