قطبی: هیچ پرسپولیسی از این تساوی راضی نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی این تیم در داربی گفت: از این نتیجه راضی نیستم. افشین قطبی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: از خیلی وقت پیش بازیکنان فشار این بازی را حس می‌کردند، فکر می‌کنم در این بازی نیز مانند دیدارهای قبل شروع خوبی نداشتیم. اما، عکس‌العمل‌مان نسبت به گلی که دریافت کردیم خوب و حرفه‌ای بود.
کد خبر: ۱۶۶۰۷۳
به گزارش ایسنا ، وی افزود: پس از دریافت گل با آرامش بازی کردیم و با ایجاد لوزی‌ها و مثلث هایی توانستیم موقعیت‌های خوبی را برای خود به وجود آوریم. گلی که به ثمر رساندیم بین‌المللی بود. باقری نشان داد که هنوز یکی از بهترین‌های فوتبال ایران است و خلیلی نیز با گل حرفه‌ای که به ثمر رساند نشان داد که بازیکنی بزرگ و گلزنی قابل است.

قطبی افزود: پس از گل انرژی مثبت و روحیه بالایی داشتیم و با توجه به فشاری که هواداران بر روی حریف ایجاد کرده بودند، می‌توانستیم به گل دوم هم دست یابیم اما، خطاهای پرتعدادی که از سوی بازیکنان دو تیم انجام شد شرایط را در نیمه‌ اول متعادل نگه داشت.

قطبی ادامه داد: در نیمه‌ دوم بازی را بار دیگر خوب آغاز نکردیم اما، توانستیم موقعیت‌های خوبی را به وجود آوریم. شوت از راه دوری که باقری زد و دو موقعیتی که نیکبخت بدست آورد از همین موقعیت‌های خوب بود.

وی افزود: استقلال تیم خوبی است اما، ما بهتر از آنها هستیم. ویژگی‌های داربی برای ما مشکلاتی را ایجاد کرد نه من، نه کادرفنی و نه بازیکنان و هواداران از این مساوی راضی نیستیم، ما برای قهرمانی و غرورمان به این سه امتیاز نیاز داشتیم. با این حال از داربی قبل بهتر بودیم.

قطبی ادامه داد: هشت بازی ما تا آخر فصل باقی مانده، 24 امتیاز، امتیاز زیادی است و با توجه به فاصله کم تیم‌ها می‌توانیم قهرمان شویم. با این حال باید کمی منظم تر از قبل باشیم.

وی درباره‌ تعویض محسن خلیلی گفت: خلیلی مصدوم بود و در نیمه‌ اول ضربه‌ بدی خورد. خیلی دوست داشتم که او تا آخر بازی باشد. اما، مصدومیتش اجازه نداد که بتوانیم از او تا پایان استفاده کنیم. بازیکنانی مانند نیکبخت و خلیلی شاید در 89 دقیقه کاری انجام ندهند اما در همان یک دقیقه می‌توانند نتیجه را عوض کنند.

قطبی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردید گل زود هنگامی از استقلال دریافت کنید، گفت: به هیچ وجه فکر نمی‌کردم. متاسفانه در تیم ما مرضی به وجود آمده که در دقایق اول و آخر هر نیمه تمرکزمان را از دست می‌دهیم. فکر می‌کنم به مغز بازیکنان در این دقایق خون نمی‌رسد، اما عکس‌العمل آنها خوب بود.

وی درباره‌ اعتراض خود به نحوه‌ داوری گفت: اعتراض من به این دلیل بود که فکر می‌کنم بر روی کعبی خطایی انجام شد. با این حال من هنوز فیلم بازی را ندیده‌ام و پس از آن باید اظهارنظر کنم. در زمانی که در تیم سامسونگ بودم در دیدار برابر ال‌جی همیشه از داوران آلمانی استفاده می‌شد، در داربی‌های ایران نیز از داوران اسپانیایی استفاده می‌شود. با تمام احترامی که برای داوران اسپانیایی قائلم فکر می‌کنم داوران ایرانی کیفیت قضاوت در داربی را دارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان به قهرمانی امیدوار هستید؟ گفت: اگر من اعتقادی به قهرمانی پرسپولیس نداشتم اینجا نمی نشستم. فاصله‌ تیم‌ها در لیگ برتر بسیار کم است. کیفیت پرسپولیس به قدری بالا است که می توان به قهرمانی این تیم امیدوار بود. تنها امیدوارم که تیم ملی برای بازی‌های دوستانه بازیکنان پرسپولیس را دعوت نکند. چیزی که دوست دارم به آن اشاره کنم این است که پرسپولیس در نیم فصل دوم به دلیل بازی‌های تیم ملی ضربه‌های زیادی خورد. خیلی خوشحالم که تیم ملی در چند ماه آینده بازی ندارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها