سینما 2008

جام‌جم آنلاین: ‌فیلم مستند «آنها خواهر دوروتی را کشتند» به کارگردانی دانیل جانگ همزمان با جلب نظر تماشاگران و داوران جشنواره فیلم جنوب از جنوب غربی توانست دو جایزه مهم را از آن خود کند.
کد خبر: ۱۶۵۲۲۱

معرفی برگزیدگان جشنواره «جنوب از جنوب غربی»

جام‌جم آنلاین: ‌فیلم مستند «آنها خواهر دوروتی را کشتند» به کارگردانی دانیل جانگ همزمان با جلب نظر تماشاگران و داوران جشنواره فیلم جنوب از جنوب غربی توانست دو جایزه مهم را از آن خود کند.

 به گزارش سایت این جشنواره، مراسم اهدای جوایز این جشنواره که رویداد مهمی در عرصه سینمای مستقل امریکاست، شنبه شب برگزار شد و این مستند که روایتی از کشته شدن یک راهبه در آمازون است، جایزه فیلم مستند منتخب تماشاگران و جایزه بزرگ بهترین مستند بلند جشنواره را به دست آورد.

در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه، جایزه بهترین فیلم به طور مشترک به دو فیلم «فرمانده» ساخته دیوید گرت و «آپارتمان کوچک» به کارگردانی اندرو بتزر اهدا شد. جشنواره جنوب از جنوب غربی امسال از 7 تا 15 مارس در شهر آستین امریکا برگزار شد.

جورج لوکاس «حمله کلون‌ها» را می‌سازد

جام‌جم آنلاین: جورج لوکاس خالق سری آثار جنگ ستارگان از آماده نمایش شدن یک نسخه انیمیشن کامپیوتری از این مجموعه با عنوان «حمله کلون‌ها» برای نمایش در تابستان سال آینده و ساخته شدن یک سریال تلویزیونی خبر داد.

 به گزارش آسوشیتدپرس، انیمیشن کامپیوتری «حمله کلون‌ها» نخستین نمایش جهانی‌اش را 15 آگوست (24 مرداد) تجربه می‌کند و در ادامه یک سریال تلویزیونی با همین عنوان برای نمایش پاییز سال آینده آماده خواهد شد. این مجموعه با همکاری دو شرکت فیلمسازی (TNT)  و «کارتون نتورک» ‌آماده خواهد شد. بخش‌هایی از اپیزود دوم و سوم «جنگ ستارگان» با عنوان‌ «حمله کلون‌ها» و «انتقام سیت» برای ساخت انیمیشن کامپیوتری و مجموعه تلویزیونی به کار گرفته شده است.

لوکاس 63 ساله ضمن اعلام این خبر افزوده است‌: این مجموعه تلویزیونی حدود 100 ساعت زمان دارد و چند شخصیت جدید از خانواده « آسمان نورد» به آن اضافه شده است.

بازیگر جدید «محافظ خواهرم»

جام‌جم آنلاین:  با پیوستن جیسون پاتریک و توماس دکر به بازیگرانی چون کامرون دیاز و آلیس بالدوین، فهرست بازیگران پروژه سینمایی «محافظ خواهرم» تکمیل شد. بنا به اعلام هالیوود ریپورتر، درام «محافظ خواهرم» به کارگردانی نیک کاساواتیس به‌ زودی در لس‌آنجلس مقابل دوربین می‌رود. 

 استودیو فیلمسازی نیولاین سینما تهیه‌کنندگی این پروژه را براساس فیلمنامه‌ای از جرمی لوین برعهده دارد. فیلمنامه‌ این پروژه براساس کتابی از «جودی پیکولت» به نگارش درآمده است. کامرون دیاز در این فیلم نقش وکیل با سابقه‌ای را ایفا خواهد کرد که به همراه همسرش که مامور آتش‌نشانی است، در موقعیتی دشوار گرفتار می‌شوند. آنها مجبورند برای آزادی دختر 13‌ساله‌شان به دادگاه رفته، مواضع شخصی‌شان را بیان کنند.

دختر آنها برای به تاخیرانداختن بیماری سرطان خواهرش، در یک مسابقه علمی   ژنتیکی شرکت کرده و ادعای او موجب گرفتاری‌اش شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها