در گفتگو با جامجم آنلاین مطرح شد
کشتی مذکور با 6500 TEU کانتینر ظرفیت، 304 متر طول،40 متر عرض، 5/14 متر آبخور و 8/25 گره دریایی سرعت، قابلیت حمل 79 هزار و 908 تن محموله کانتینری را دارا است.
این کشتی اولین سفر خود را با بارگیری از بنادر کره جنوبی، چین و سنگاپور به طرف دوبی و بندرعباس آغاز خواهد کرد.
براساس این گزارش با تحویل گیری این 10 فروند کشتی که تا پایان سال 2008 میلادی انجام خواهد شد 58 هزارو600 TEU کانتینر به ظرفیت فعلی حمل و قدرت رقابت ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران افزوده خواهد شد.
همچنین در رویدادی دیگر و در آستانه سال جدید، اولین فروند از مجموع چهار فروند کشتی 4900 TEU کانتینری سفارشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به کره جنوبی نیز با 1/294 متر طول، 2/23 متر عرض، 5/13 متر آبخور و 3/24 گره دریایی سرعت به آب انداخته خواهد شد.
بنا به اعلام مانا ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر با حمل بیش از40 درصد از محمولات ورودی کانتینری به بنادر جنوبی کشور و 8/19 درصد از محمولات ورودی به کل منطقه خلیج فارس، از لحاظ میزان حمل در میان 18 خط فعال بزرگ در این مسیر در رتبه اول قرار دارد.
در گفتگو با جامجم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جامجم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد