کشف بیش از 20 هزار فیلم غیرمجاز در 3 استان

ستاد هماهنگی مبارزه با محصولات غیرمجاز از کشف بیش از 20هزار فیلم غیرمجاز در سه استان کهکیلویه و بویراحمد، آذربایجان غربی و شهرستان اسلامشهر از استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۶۴۸۳۱

به گزارش فارس ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهکیلویه و بویراحمد کمیته ای را با مشارکت سازمان ها و نهادهای مختلف به منظور ارائه راهکارهای جدید در خصوص مقابله با تکثیر و توزیع غیرمجاز محصولات سمعی و بصری و سینمایی تشکیل داده است.

بنا بر این گزارش، این کمیته با مشارکت مدیرکل اداره دادستانی، نماینده اداره اطلاعات، رئیس ادارات تابعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ریاست سازمان بازرگانی، مدیریت اداره نظارت بر اماکن عمومی، فرماندهی ستاد اجرا امر به معروف و نهی از منکر، ریاست سازمان بازرگانی، مدیریت اداره نظارت بر اماکن عمومی، ریاست شورای شهر و مجمع امور صنفی استان کهکیلویه و بویراحمد تشکیل شده است.

تیم‌های بازرسی این استان در 9 ماه اول سال جاری اقدام به کشف 37 هزار فیلم کپی غیرمجاز و غیراخلاقی کرده است در این اقدامات 300 فرد متخلف شناسایی و به دادگاه معرفی شدند همچنین 100 پرونده دیگر در دست بررسی قرار دارد.

طی بازرسی از 102 فروشگاه عرضه کننده محصولات سمعی و بصری و سینمایی، 26 واحد صنفی متخلف پلمپ شدند.

همچنین تیم بازرسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی در 9 ماه اول سال جاری 160 هزار فیلم کپی غیرمجاز و بیش از 17 هزار فیلم غیراخلاقی را کشف و ضبط کرده است.

این اقدامات با هماهنگی و همکاری اماکن عمومی نیروی انتظامی و اتحادیه مربوطه انجام گرفته و طی آن 21 فروشگاه متخلف پلمپ و 50 واحد صنفی عرضه کننده محصولات غیرمجاز سعمی و بصری اخطاریه دریافت کرده اند.
هم اکنون در این استان 183 فروشگاه عرضه کننده محصولات سمعی و بصری و سینمایی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 146 فروشگاه بدون مجوز فعال است.

در شهرستان اسلامشهر نیز طی چندین عملیات تیم بازرسی ستاد هماهنگی مبارزه با محصولات غیرمجاز سعمی و بصری بیش از 6 هزار فیلم کپی غیرمجاز و غیراخلاقی در آذر ماه سال جاری کشف و ضبط کرده است.

این عملیات ها با هماهنگی و همکاری اداره اماکن و پلیس امنیت شهرستان مربوطه انجام گرفته و طی بازرسی از 17 واحد صنفی عرضه کننده محصولات سمعی و بصری و سینمایی به 4 واحد اخطاریه داده شده است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها