رییس بهزیستی مشهد:

شهرداری مسوول جمع‌آوری متکدیان است

عید نوروز در راه است و حضور متکدیان در معابر اصلی شهر مشهد و پیرامون حرم مطهر رضوی، چهره دومین کلانشهر مذهبی جهان را نازیبا کرده است.
کد خبر: ۱۶۴۷۶۱
آیا نباید با وجود این که کمتر از چندروز به ایام نوروز مانده است و بیش از 5 میلیون زائر و مسافر از نقاط مختلف کشور به مشهد می‌آیند، شهر را آماده پذیرایی از زائران کرد؟

چرا متکدیان در شهر مشهد که عمدتا غیربومی هستند، با فرا رسیدن فصل بهار برای کسب درآمد بیشتر به مشهد مهاجرت می کنند و باعث ایجاد پدیده‌های ناهنجار اجتماعی در این شهر می شوند؟

در همین رابطه رییس بهزیستی مشهد در گفتگو با ایسنا گفت: جمع‌آوری و نگهداری متکدیان در شهر مشهد بر عهده بهزیستی نبوده و شهرداری مسوول متکدیان است.

ابراهیم عفت‌پناه افزود: متکدیان به مراکز بهزیستی نمی‌روند و شهرداری مشهد مرکزی دارد که متکدیان را جمع‌آوری و تحویل آن مرکز می دهد و اگر کوتاهی یا کم کاری انجام شده است، به بهزیستی هیچ ربطی ندارد.

وی با بیان این که بهزیستی مشهد در خصوص متکدیان هیچ کاری انجام نمی دهد، تصریح کرد: اردوگاه‌های جمع‌آوری متکدیان نیز مربوط به شهرداری بوده و اگر بهزیستی سایر شهرستان‌های استان دخالتی در امر متکدیان دارند با شهرداری توافق کرده‌اند و طبق توافق، بهزیستی محل نگهداری متکدیان را در اختیار شهرداری قرار داده است.

رییس بهزیستی مشهد خاطرنشان ساخت: در شهر مشهد جمع‌آوری متکدیان و محل نگهداری آنان با شهرداری است و شهرداری هیچ توافقی با بهزیستی مشهد نکرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها