متهم به قتل در دادگاه:

آقای قاضی! شغل من سرقت است

گروه حوادث: مردی که به اتهام آزار و قتل یک زن 40 ساله پای میز محاکمه قرار گرفته بود، به مرگ محکوم شد. به گزارش «جام‌جم» به دنبال وقوع جنایت بهمن سال 85 در نسیم شهر تهران، هنگامی که متهم با سرقت زیورآلات مقتول قصد قرار داشت به محاصره اهالی محل درآمد و در درگیری با آنها دستگیر شد. با تحقیق از متهم به هویت روح‌الله مشخص شد وی 8 فقره سابقه کیفری دارد. با اعتراف متهم به قتل زن 40 ساله به قصد سرقت طلاها، کیفرخواست وی صادر شد و متهم روز گذشته در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران مقابل قاضی حسینی کوه کمره‌ای و 4 مستشار دادگاه قرار گرفت.
کد خبر: ۱۶۴۵۹۸

 ابتدای این جلسه، دادیار آرش سیفی نماینده دادستان در دادگاه کیفری استان تهران به موارد اتهامی متهم از جمله قتل و سرقت اشاره و برای او اشد مجازات را درخواست کرد. با قرائت کیفرخواست متهم، خانواده مقتول نیز از دادگاه خواستار اشد مجازات شدند.

سارق هستم، آن هم از نوع حرفه‌ای‌


متهم 27 ساله در دفاعیات خود گفت: آقای قاضی، من سارق هستم ولی قاتل نیستم.

وی افزود: سرقت شغل من است و آن‌قدر سرقت کرده‌ام که تعداد آنها را به یاد ندارم و من تحت شرایطی خاص به قتل شکوفه (مقتول) اعتراف کرده‌ام و امروز اعترافات قبلی خود را انکار می‌کنم.به دنبال این اظهارات و چند پرسش تخصصی از سوی قاضی کوه‌کمره‌ای، متهم بار دیگر اظهارات قبلی خود را تکرار و در مقابل ادله و مدارک مربوط به جنایت سکوت کرد.

قصاص، مجازات متهم‌


این گزارش حاکی است، پس از ثبت دفاعیات متهم و دفاع وکیل تسخیری وی در دادگاه، قضات شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران با توجه به اعترافات صریح متهم در زمان دستگیری، بازسازی صحنه جنایت و کشف ادله و مدارک جرم، متهم را به قصاص محکوم کردند.

با ابلاغ حکم صادره پرونده همراه حکم به دیوان‌عالی کشور ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها