قائم مقام سازمان صدا و سیما بر بی طرفی رسانه ملی در انتخابات تاکید کرد

علی دارابی قائم مقام سازمان صدا و سیما گفت: سیاست رسانه ملی در انتخابات رعایت اصل بی‌طرفی است.
کد خبر: ۱۶۴۰۲۶

به گزارش فارس ، دارابی امروز در آیین بهره‌برداری از 200 پروژه توسعه پوشش شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی در خراسان رضوی افزود: رسانه ملی برای برگزاری انتخاباتی شور آفرین تلاش می‌کند.

وی با اشاره به معیارهای تعیین شده برای کاندیدای اصلح توسط مقام معظم رهبری گفت: کاندیدای اصلح باید دفاع از ارزش‌های، انقلاب را با صدای بلند فریاد بزند.

قائم مقام سازمان صدا و سیما ابراز امیدواری کرد مردم با حضور بی‌نظیر خود در انتخابات 24 اسفند، وفاداری خود را به انقلاب نشان دهند.

دارابی درباره فعالیت‌های اخیر سازمان صدا و سیما گفت: در حال مطالعه برای ساخت سریال‌های ماه مبارک رمضان سال آینده با حوزه علمیه قم هستیم تا کاری فاخر انجام شود.

وی با بیان این مطلب که سال آینده سی‌امین سال پیروزی انقلاب اسلامی است بر لزوم ارائه برنامه‌های ویژه و جذاب تاکید کرد و افزود: نوروز امسال بیش از 70 فیلم سینمایی پخش می‌شود.

قائم مقام سازمان صدا و سیما از راه‌اندازی بخش انگلیسی رادیو معارف در قم خبر داد و گفت: تمام تلاش این سازمان به رضایت و نیاز مخاطب معطوف شده است.

این مراسم در مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد و چند پروژه از جمله استودیو و رژی خبر سیما با حضور مدیران استانی و استاندار خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

هزینه توسعه و پوشش شبکه‌ها و پروژه‌های استودیویی 36 میلیارد ریال بوده است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها