مسابقات جهانی دوومیدانی؛

مهاجر شجاعی در مرحله نیمه نهایی

احسان مهاجر شجاعی دونده دوی 800 متر ایران به مرحله نیمه نهایی دوازدهمین دوره رقابتهای قهرمانی دوومیدانی داخل سالن جهان در والنسیا راه پیدا کرد.
کد خبر: ۱۶۳۳۶۰

 به گزارش مهر، در اولین روز از این رقابتها که با حضور دوندگان مطرح زن ومرد جهان در والنسیا اسپانیا پیگیری شد، شب گذشته در دوی 800 متر مردان 32 دونده در قالب چهار گروه 5 نفره و دو گروه 6 نفره با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت 18 نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

احسان مهاجر شجاعی تنها نماینده دوومیدانی ایران در این رقابتها در گروه ششم به همراه 6 دونده دیگر مسابقه داد که در نهایت با رکورد یک دقیقه و 49 ثانیه و 14 صدم ثانیه با احتساب رکوردش موفق به صعود به مرحله دوم و دیدارهای نیمه نهایی شد.

در این گروه ابوبکر کاکی خمیس ورزشکار 18 ساله سودانی با رکورد یک دقیقه و 47 ثانیه و 80 صدم ثانیه به عنوان نفر اول به طور مستقیم به مرحله نیمه نهایی راه یافت. این دونده آفریقایی الاصل بهترین رکورد را در بین 32 دونده دوی 800 متر برای خود ثبت کرد.

به غیر از وی آنجنیو باریوس با یک دقیقه ، 48 ثانیه و 70 صدم ثانیه از اسپانیا و ریچار هیل با یک دقیقه ، 49 ثانیه و 6 صدم ثانیه از انگلستان به عنوان سه نفر اول از گروه ششم به مرحله نیمه نهایی رقابتهای جهانی راه پیدا کردند.
احسان مهاجر شجاعی دونده کشورمان امشب ساعت 50/17 دقیقه به وقت والنسیا برای راهیابی به مرحله فینال با پنج دونده از کشورهای سنگال، ایتالیا، اسپانیا، لیتوانی و آمریکا در گروه سوم مسابقه خواهد داد.

دوازدهمین دوره رقابتهای قهرمانی دوومیدانی داخل سالن جهان از روز جمعه 17 اسفندماه آغاز و تا فردا یکشنبه 19 اسفندماه در والنسیا اسپانیا برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها