با تولید فیلم تلویزیونی «پروانه در آتش» برای شبکه یک سیما

لیلا برای پیدا کردن همسرش به عراق می رود

فیلم تلویزیونی «پروانه در آتش » ساخته سعید عالم زاده در مرحله مونتاژ است . به گزارش خبرنگار ما، این فیلم براساس فیلمنامه ای از فرهاد توحیدی ساخته شده و کاظم مهدی نیک و مهدی گلی زاده تهیه کنندگی آن را به عهده دارند. بازیگران اصلی آن هم زیبا بروفه ، مجید حاجی زاده ، اصغر همت ، برزو ارجمند، سپند امیرسلیمانی و نفیسه روشن هستند. «پروانه در آتش » داستان زندگی یک زن ایرانی عراقی به نام لیلا جاهد را روایت می کند که برای اطلاع از وضعیت شوهرش وحید که در جریان جنگ مفقود شده است ، به دفتر صلیب سرخ در تهران مراجعه می کند.
کد خبر: ۱۶۲۶۵۷

لیلا سال ها پیش به عنوان معاود از عراق به ایران رانده شده و برای همین حالا که با ماجد حسن خواستگار عراقی اش روبه رو می شود، قصه جدیدی در زندگی اش آغاز می شود.

نقش لیلا جاهد را زیبا بروفه بازی می کند. مجید حاجی زاده در نقش وحید همسر مفقودالاثرش ظاهر می شود و برزو ارجمند، ماجد حسن خواستگار عراقی اوست . اصغر همت را به نقش یک سرهنگ عراقی به اسم فواد می بینیم و سپند امیرسلیمانی را در نقش سربازی فراری به اسم سیامک می بینیم که حالا می خواهد دوباره به ایران برگردد. نفیسه روشن نقش دوست قدیمی لیلا را بازی می کند که از کودکی با او همراه بوده و حالا هم به نوعی سنگ صبور اوست .

عالم زاده در گفتگو با «جام جم » از مونتاژ کار به دست محسن توکلی خبر می دهد. او می گوید تله فیلم جدیدش از اوایل بهمن کلید خورده و پس از حدود 35جلسه ، تصویربرداری اش 5اسفند به پایان رسیده است.

این فیلم بیش از 30لوکیشن مختلف داشته که حدود 40درصدش خارجی بوده است . ضمن این که چون بخشی از قصه فیلم علاوه بر تهران ، در عراق و انگلیس می گذرد، بخش های مربوط به انگلیس با ترفندهای خاص در تهران تصویربرداری شده و برای پلان های لایی نیز از تمهید کروماکی استفاده خواهد شد. بخشی از پلان های مربوط به عراق هم از سوی فردی که به نمایندگی از کارگردان به عراق رفته ، گرفته خواهد شد. اما در نهایت اگر این تصاویر خوب درنیاید، استفاده نخواهد شد.

برخی از عوامل و دست اندرکاران دیگر تله فیلم «پروانه در آتش » عبارتند از: تصویربردار: امیر قربان خانی ، صدابردار: محمد قمی ، طراح صحنه و لباس : عباس بلوندی ، طراح گریم : مهری شیرازی ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: خسرو نصیری خواه ، منشی صحنه : سمیرا شکوری ، عکاس : مهدی حیدری.

این تله فیلم محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست و بعید نیست در ایام نوروز از این شبکه پخش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها