فروش فراری های قلابی در سیسیل

پلیس ایتالیا یک شبکه تولید و فروش خودروهای قلابی فراری در جزیره سیسیل که به قیمتی غیر قابل رقابت به فروش می رفتند را متلاشی کرد!
کد خبر: ۱۶۲۲۹۰
به گزارش خبرگزاری رویترز ، پلیس ایتالیا 15 نفر را دررابطه با تولید و فروش خودروهای مشهور اما قلابی مارک فراری را دستگیر کرد. افراد ساده لوحی که با خرید این خودرو ها تصور می کردند به رویای زندگیشان که داشتن یک خودروی فراری بود دست یافته اند ، اکنون متوجه شده اند که چه کلاه گشادی به سرشان رفته است!

پلیس ایتالیا گفت ، تعدادی ازاعضای این باند که مکانیک های بسیارماهری هستند قطعات قلابی مانند شاسی ، درها و یا سقف را با برخی قطعات اصلی مونتاژ می کردند.
آنها به این ترتیب برخی مدل های فراری مانند مدل 328 جی تی بی  که تولید آن از اواخر دهه 1980 توسط شرکت فراری متوقف شده بود را ساخته و به قیمت 20 هزار یوروی ناقابل که معادل یک دهم قیمت واقعی مدل اصلی است را به خریداران ساده لوح فروخته و آنها را راضی و خوشحال از معامله پرسودی که کرده اند روانه منازلشان می کردند!

پلیس ایتالیا 21 دستگاه فراری قلابی که توسط این باند تولید شده بود را مصادره کرده است. از این تعداد 14 دستگاه فروخته شده و 7 دستگاه در گاراژ های این باند در سیسیل درمرحله ساخت بودند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها