رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: برای تعیین تاریخ جدید برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال با مشکل تعطیلی دفاتر FIFA و AFC به منظور انجام هماهنگی لازم در این زمینه روبرو هستیم.
کد خبر: ۱۵۶۸۲۵

محسن صفایی فراهانی رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب ، افزود : کمیته انتقالی جهت اعلام تاریخ جدید برای برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال نیاز به مکاتبات و هماهنگی های لازم با FIFA و AFC دارد و تعیین هرگونه تاریخی در این زمینه بدون در جریان قرار دادن این دو ارگان بین المللی ، تضمینی برای برگزاری قطعی انتخابات نخواهد بود.
صفایی فراهانی اضافه کرد: آقایان از 6 دسامبر (15 آذر) گذشته که انتخابات برگزار نشد و دلیل آن هم مشخص بود، فرصت داشتند تا زمان جدیدی را برای برگزاری انتخابات مشخص کنند ولی آن قدر برای پذیرش خواسته های فیفا تعلل شد که در حال حاضر با تعطیلی دفاتر FIFA و AFC به دلیل تعطیلات سال نو مواجه شدیم و با این شرایط اعلام هرگونه زمان جدیدی نمی تواند برای برگزاری انتخابات قطعی تلقی شود.
رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال یادآورشد: تمامی کسانی که با FIFA و AFC سر و کار دارند ، می دانند که این دو ارگان همه ساله از 20 دسامبر تا 5 ژانویه (29 آذرتا 15 دی) به خاطر ایام سال نومیلادی در تعطیلات به سر می برند و حتی این موضوع را 10 روز قبل با ارسال نامه ای به تمامی اعضای خود اعلام می کنند. بنده هم بارها درجلسات کمیته انتقالی نسبت به کمبود زمان هشدار دادم ولی تصورمی کنم این مشکلات به مسئولان رده بالای سازمان منتقل نشد تا درجهت رفع موانع موجود تعجیل شود تا امروز با چنین مشکلی روبرو نشویم.
صفایی فراهانی تاکید کرد: اینها بهانه جوئی نیست بلکه مسائلی است که باید در مناسبات بین المللی با FIFA و AFC درنظر گرفته می شد که تاخیرآقایان در کناره گیری از انتخابات باعث بروز این مشکل جدید شده است . وی پیرامون اظهارات مهندس علی آبادی مبنی براینکه با کناره گیری من دیگرهیچگونه بهانه ای برای کمیته انتقالی جهت برگزار نشدن انتخابات وجود ندارد و انتخابات باید ظرف سه هفته آینده برگزار شود ، اظهار داشت : متاسفانه برخی افراد مطلع اطلاعات کاملی به آقای علی آبادی نداده اند و حداقل همه مطالب را برای ایشان بازگو نکرده اند و اظهارات روز گذشته ایشان برای تعیین تاریخ جدید برگزاری انتخابات بر اساس اطلاعات محدود صورت گرفته است چرا که تصور ایشان این بوده که با اعلام کناره گیری از انتخابات تمامی مشکلات مرتفع شده است درحالی که کمیته انتقالی امروز برای هماهنگی جهت روز برگزاری مجمع و اعزام ناظران FIFA و AFC با مشکل تازه ای روبرو است و آن در دسترس نبودن اعضای اجرایی این دو نهاد بین المللی است . رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: همکاران منتسب به سازمان کاملا درجریان مکاتبات ما با FIFA و AFC قرار داشتند و می دانستند که تعیین زمان انتخابات باید در یک چارچوب مشخص و فاصله زمانی معین صورت می گرفت تا زمان کافی برای تعیین تاریخ جدید وجود داشته باشد . صفایی فراهانی پیرامون نشست عصر امروز کمیته انتقالی اظهار داشت: در جلسه امروز قطعا تعیین زمان برگزاری انتخابات یکی از مباحث اصلی خواهد بود و تلاش خواهیم کرد تا تاریخ پیشنهادی را برای ارائه به FIFA و AFC مشخص کنیم ولی در نهایت تعیین تاریخ نهایی برگزاری انتخابات به بعد از هماهنگی با این دو سازمان بین المللی فوتبال بستگی دارد . وی در خصوص احتمال تجدید انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت : در حالت عادی انتخابات تجدید نخواهد شد مگر اینکه با استعفای بیش از 60 درصد از نامزدها مواجه شویم و عملا قادر به برگزاری انتخابات نباشیم ولی در شرایط عادی با کناره گیری تنها یک نامزد نیازی به تجدید انتخابات وجود ندارد و انتخابات با همان نامزدهای ثبت نام شده برگزار خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها