درخواست برچیدن پایه های منوریل صادقیه

شهردار تهران اعلام کرد: درخواست جمع آوری پایه های منوریل در میدان صادقیه حدود 7ماه پیش به صورت شفاهی به شورای اسلامی شهر تهران اعلام و هفته گذشته نیز این درخواست به صورت کتبی به کمیسیون عمران شورا ارائه شده است.
کد خبر: ۱۵۶۶۲۸

محمدباقر قالیباف در حاشیه مراسم افتتاح تجهیزات جدید مرکز نظارت و کنترل ترافیک ، با بیان این مطلب افزود: پایه های منوریل باید هرچه سریعتر برداشته شود؛ زیرا احداث این خط کاملا غیرکارشناسانه بوده و در حال حاضر نیز مشکلات زیادی را برای تردد شهروندان ایجاد کرده است.
شهردار تهران در ادامه نسبت به اظهارنظر استاندار تهران در مورد انتقال مدیریت شورای ترافیک تهران به استانداری ، ضمن بیان این که همه ما باید سری به قانون بزنیم ، گفت: انتقال یک کار و مسوولیت از مرکزی به مرکز دیگر مشکلی را حل نمی کند، بلکه وضعیت را به حالت قبلی برمی گرداند؛ یعنی نه تنها مدیریت واحد شهری را محقق نمی کند بلکه انتقال مدیریت را از جایی به جای دیگر صورت می دهد که این کار کاملا غیرکارشناسی و غیرمنطقی است.
وی افزود: من این اظهارنظر استاندار تهران را نشنیده ام اما به هر حال وضعیت حوزه حمل ونقل بر اساس طرح جامع حمل ونقل و ترافیک که اخیرا با مصوبه مجلس به تصویب رسیده است ، کاملا مشخص شده و همه امور حمل ونقل درون شهری به شهرداری ها واگذار شده است که طبیعتا بر این اساس کسی نمی تواند خلاف قانون اقدام کند و حرف های غیرمنطقی بزند.
قالیباف افزود: امکانات مستقر شده در مرکز کنترل ترافیک پاسخگوی نیاز یک دهه آینده شهر تهران است و در مقایسه با مرکز کنترل ترافیک پایتخت کشورهای دیگر مانند پکن و استانبول از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است و در واقع وضعیت کنونی ما قابل رقابت با سایر کشورهاست.
وی تصریح کرد: همواره حدود 41 پایتخت از کشورهای بزرگ دنیا تحت رصد ما قرار دارند تا به طور مداوم خود را با آنها مقایسه کرده و سیستم های مدیریتی آنها را تحت بررسی قرار دهیم ، زیرا مقایسه وضعیت کنونی با گذشته کار بیهوده و نادرستی است و باید شهرهای پیشرفته جهان و فناوری های روز مورد مقایسه ما قرار گیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها