مهر: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در تعریف اصولگرایی گفت: اصولگرایی جریان خط امام (ره) و پیروی از اسلام است که در راه دفاع از اسلام و تاسی به امام گاه سکوت و گاه فریاد کرده است.
کد خبر: ۱۵۴۸۱۷

محمدرضا باهنر در مشهد همچنین با بیان اینکه تئوری امام (ره) به ایده جمهوری اسلامی ختم شده که یک معنا و محتوای واحد دارد، یعنی جمهوریت و اسلامیت که با هم مبارزه نمی کنند، ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب لیبرال ها قصد به انحراف کشیدن نهضت اسلامی را داشتند اما همه در سایه تفکر امام (ره) که برگرفته از اسلام ناب بود، متحد شدند و با آن مقابله کردند.
وی گفت: از آغاز نهضت امام (ره ) تا پیروزی انقلاب و پس از پیروزی انقلاب و اختلاف نظر نیروهای خط امام با لیبرال ها تا سال های اخیر و حرکت اصولگرایان در مقابل اصلاح طلبان ، این کارشکنی ها وجود داشت.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسی بخواهد انقلاب اسلامی و نهضت امام (ره) را متوقف کند تا اندیشه جدایی دین از سیاست را در افکار ما بگنجاند آن لحظه آغاز سقوط نهضت اسلامی است. همزمان یک عضو جبهه متحد اصولگرایان درباره امضای میثاق نامه توسط نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم گفت: میثاق نامه برآیندی است که جبهه متحد اصولگرایان به آن خواهد رسید.
علیرضا زاکانی ، عضو جبهه متحد اصولگرایان در خصوص این که آیا نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم میثاق نامه ای هم برای پایبندی به تعهدات خود امضاء خواهند کرد، اظهار کرد: جبهه متحد تلاش می کند تا به این میثاق نامه برسد. وی با بیان این که به صورت عموم تمامی نمایندگان مجلس باید برنامه مشخصی داشته باشند، افزود: نامزدهای انتخاباتی باید برنامه های خود را از قبل به مردم اعلام کنند و بستری را برای عملی کردن برنامه های انتخاباتی خود فراهم کنند.
دبیر شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان نیز از تمامی رسانه ها دعوت کرد تا با ایجاد حس کنجکاوی در اذهان عمومی ، افکار عمومی را به سمت تمایل به دانستن برنامه های جریان های سیاسی برای مجلس هشتم سوق دهند. به گزارش ایسنا، سیدشهاب الدین صدر افزود: یکی از بهترین زمان ها برای احزاب سیاسی جهت تولید فکر و ارائه برنامه جهت حل مشکلات مردم آستانه انتخابات ها است و رسانه ها باید این فرصت را غنیمت بشمارند و به جای تلاش جهت دانستن نام سرلیست ها از احزاب کلان سیاسی کشور برنامه بخواهند و «برنامه محور بودن» را به جای «شخص محوری» نهادینه کنند.
مدیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان ادامه داد: ضمن قدردانی از تمامی احزاب و گروه هایی که به پیشنهاد ما مبنی بر «گفتگوی میان احزاب در فضایی به دور از تنش و بازی های رسانه ای» چراغ سبز نشان دادند، از رسانه ملی ، مطبوعات ، رسانه های گروهی و تشکل های دانشجویی درخواست می کنیم تا با فراهم کردن فضایی سالم زمینه لازم را برای گروه ها و جریانات سیاسی فراهم کنند تا حرف ها و برنامه های یکدیگر را بشنوند. دبیر شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در پاسخ به این سوال که پرچمداران واقعی اصولگرایی و اصلاحات چه کسانی هستند، گفت: حقیقتا پرچمداران واقعی اصولگرایی و اصلاحات کسی جز مردم نیست و این عنوان منحصر به یک یا دو فرد خاص نیست.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها