غلامعلی حداد عادل رئیس مجلس هفتم درباره انتخابات اسفندماه مجلس گفت: در این انتخابات یک آزمایش بزرگ در انتظار ملت ایران است، مراقب باشید راهی را که در چند سال گذشته
کد خبر: ۱۵۴۳۳۸
انتخاب کردهاید، گم نکنید، چرا که خیلی تلاش میشود دوباره ورق برگردد.
حداد عادل در آیین بزرگداشت شهدا و ایثارگران منطقه کن در حومه تهران افزود: مردم باید مراقب باشند از مسیری که تصحیح کرده و در چند انتخابات گذشته در این مسیر استقامت به خرج دادهاند، منحرف نشوند.
رییس مجلس با اشاره به تشکیل جبهه متحد اصولگرایی افزود: قرار نیست در این خصوص تکروی شود لذا در پاسخ به این پرسش که "آیا در انتخابات آتی نامزد میشوید؛" گفتهام منتظر تصمیم این جبهه هستم.
به گزارش خبرگزاری مهر، وی در بخش دیگری از سخنانش، بر تشریح وضعیت کنونی کشور پرداخت و اظهار داشت: امروز ایران در همه زمینهها در حال پیشرفت است و این روحیه بسیجی است که کشور را تاکنون پیش برده است.
وی با بیان اینکه روحیه بسیجی برای کشور عزت و عظمت به ارمغان آورده است، تاکید کرد: کسانی که نیت سوئی علیه کشور رسولالله دارند اگر حماقت کنند و پای خود را در این کشور بگذارند باید بدانند که از هر کوچه یک گردان بسیجی جلوی آنها خواهند ایستاد.
حدادعادل با اشاره به محاسبات دشمنان ایران، ادامه داد: آنها محاسبه میکنند و میدانند اگر از خلیج فارس وارد ایران شوند این گونه نیست که یک فرش قرمز جلوی پای آنها پهن شود و کشور را دوباره بگیرند و سلطه خود را تجدید کنند؛ آنها میدانند که بسیج اگر چه با مردم به نرمی گل رفتار میکند اما فردا خار چشم دشمنان است و اجازه نمیدهد کسی به کشور نظر سوء داشته باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحیه بسیجی تضمینی برای تداوم انقلاب و حفظ استقلال کشور است، ادامه داد: امروز بسیج گستردهترین تشکل متعلق به انقلاب اسلامی است و هیچ سازمان و تشکل دیگری در کشور وجود ندارد که به اندازه بسیج در همه جا حضور فعال داشته باشد. البته همانگونه که مقام معظم رهبری هم تاکید کرده اند، در بسیج به روی همه باز است و این گونه نیست که این نهاد مردمی متعلق به قشرخاصی باشد.
وی، باطن بسیج را روحیه ایمان، اعتقاد به اسلام، عشق به خدا، پیامبر و اهل بیت دانست و گفت: بسیج همیشه خود را بدهکار اسلام و قرآن و اولیا میداند و بدون منت به مردم خدمت میکند. در عرصه های دیگر نیز بسیج در مقابل توطئه های دشمن ایستاده و ما شاهد بودیم که زمانی به نام انجمناسلامی رسما اعلام کردند که دین باید از سیاست جداشود اما این بسیج بود که در برابر آنها ایستادگی کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس بابیان اینکه عظمت جمهوری اسلامی موجب قوت قلب مسلمانان در همه جای دنیاست، تاکید کرد: امروز ایران کانون بیداری اسلامی و تحول درجهان اسلام است و ملت های مسلمان هم خواهان این هستند که کشورشان را خود اداره کنند.
حدادعادل تصریح کرد: حقیقت این است که امروز دیگر اسلامی زندگی کردن خجالت ندارد و ما شاهدیم که روحیه خودباختگی به خودباوری تبدیل شده است، امروز با روحیه خودباوری، غربزدگی از بین میرود.
رئیس مجلس با اشاره به مشکلات بی شمار ایران در مسیر هسته ای شدن، یادآوری کرد: پیشرفتهای هستهای ایران کارآسانی نبوده است؛ درشرایطی که همه مراقب هستند تا ایران به این فنآوری دست نیابد، کشورمان با اتکا به نیروهای جوان و بسیجی به توان غنیسازی دست یافته و ملت ایران به نام خدا و اتکا به خود، ایستادگی کرده و زحمت کشیده و نتیجهاش را هم میگیرد.
وی همچنین به پیشرفت های دفاعی ایران اشاره کردو خطاب به حاضران در این برنامه، گفت: آیا شما تصور میکردید ایران با وجود همه فشارها، تحریمها و تهدیدها، روزی زیردریایی بسازد وساخت ناوشکن را شروع کند؛ امروز جمهوری اسلامی ایران موشکی ساخته است که میتواند فواصل دو هزار کیلومتری را هم نشانه بگیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها