مخاطب بیش از ۶۰ درصدی  «ایران جان» /تحقق هدف احساس رضایت مردم

رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما  بیان اینکه یکی از اهداف برجسته رویداد ملی «ایران جان» این بود که مردم نسبت به آن احساس رضایت داشته باشند، اظهار کرد: در خوزستان ۷۵ درصد، در ایلام ۸۱ درصد، در اصفهان ۷۳، در فارس ۷۴ درصد و در خراسان جنوبی ۸۶.۷ درصد مردم از این رویداد احساس رضایت کردند.
رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما  بیان اینکه یکی از اهداف برجسته رویداد ملی «ایران جان» این بود که مردم نسبت به آن احساس رضایت داشته باشند، اظهار کرد: در خوزستان ۷۵ درصد، در ایلام ۸۱ درصد، در اصفهان ۷۳، در فارس ۷۴ درصد و در خراسان جنوبی ۸۶.۷ درصد مردم از این رویداد احساس رضایت کردند.
کد خبر: ۱۵۲۸۶۵۸
به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، محسن شاکری‌نژاد در پنلی با محوریت رویداد ملی «ایران جان» در جریان هفتمین نشست سراسری افق تحول رسانه ملی که هم‌اکنون در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما در حال برگزاری است، عنوان کرد: ما برای بررسی اثرسنجی رویداد ملی «ایران جان» در چند مرحله و در مراکز گوناگون پرسش‌نامه‌ای تهیه کردیم که شامل معرفی اشخاص شناخته‌شده، اماکن معروف و ظرفیت‌های استان است.
 
وی افزود: وقتی می‌گوییم به‌صورت میانگین  «ایران جان» بیش از ۶۰ درصد مخاطب دارد، یعنی بیش از ۵۰ میلیون نفر از مردم آن را دنبال کرده‌اند و این آمارها در عصر ارتباطات بسیار ارزشمند است.
 
رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما تصریح کرد: در این اثرسنجی سؤالاتی می‌پرسیم که امکان اثرسنجی دارد. در هر هفته از  «ایران جان» سه موج اثرسنجی انجام می‌دهیم. پیش از رویداد از افراد پرسش‌هایی می‌کنیم و بعد از یک هفته در سه سطح بینش، نگرش و کنش نظرسنجی دیگری صورت می‌گیرد.
 
شاکری‌نژاد ادامه داد: اکنون پنج موج از «ایران جان» رقم خورده است و شاهد تفاوت‌های معناداری در نگرش، احساس و میزان آگاهی مردم نسبت به هر استان در پیش و پس‌آزمون بوده‌ایم.
 
وی با بیان اینکه یکی از اهداف برجسته رویداد ملی  «ایران جان» این بود که مردم نسبت به آن احساس رضایت داشته باشند، اظهار کرد: در خوزستان ۷۵ درصد، در ایلام ۸۱ درصد، در اصفهان ۷۳، در فارس ۷۴ درصد و در خراسان جنوبی ۸۶.۷ درصد مردم از این رویداد احساس رضایت کردند.
 
شاکری‌نژاد در ادامه عنوان کرد: می‌دانیم که ایران تهران نیست و تهران هم فقط بالای شهر تهران نیست و رویداد ملی  «ایران جان» روی همین نکات تأکید دارد. در افق تحول سال قبل ساختمان شیشه‌ای برپا بود و اگر رسانه ملی و فعالیت‌هایش اثرگذار نبود هرگز مورد حمله دشمن صهیونیستی قرار نمی‌گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها