او نه تنها گلولههای برف، بلکه ایدهای تازه را عرضه کرد: یافتن ارزش در عادیترین چیزها. این اقدام نهتنها خلاقیت او را به نمایش گذاشت، بلکه نشان داد که چگونه میتوان با نگاهی متفاوت به محیط اطراف، معنا و ارزش جدیدی خلق کرد. این اقدام نشاندهنده این است که هنر و بازاریابی از یک اصل مشترک سرچشمه میگیرند: قدرت ارتباط با مخاطب. گلولههای برفی هامونز تنها برف نبودند؛ آنها پیامآور ایدهای بزرگتر بودند. این اتفاق خریداران را به فکر واداشت که چگونه چیزی به این سادگی، در دستان یک انسان خلاق، به کالایی قابل خرید تبدیل شده است.
هامونز با این کار به ما یادآوری کرد که خلاقیت میتواند در هر جا و هر زمان شکوفا شود و هر فردی میتواند با نگاهی نو به زندگی، دنیای اطرافش را تغییر دهد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگو با رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت بررسی شد
«جامجم آنلاین» در گفتوگو با دکتر مینو محرز، متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری بررسی کرد
مدیر شبکه آموزش در گفتوگویی تفصیلی با «جامجم»، از چشماندازهای تازه این شبکه میگوید
مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در گفتوگو با «جامجم»: