به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، علیرضا کیخا افزود: افزایش مخاطبان رسانههای استانی، یکی از شاخصهای ارزیابی مدیران کل استانها است.
وی ادامه داد: قلب تپنده سند تحول رسانه ملی، استانها هستند و سهم داشتن استانها در آنتن ملی و شبکههای سراسری، یکی از رویکردهای جدی ما است که به دنبال تحقق آن هستیم.
معاون امور استانهای رسانه ملی با بیان اینکه ظرفیت بی نظیری در شبکههای سراسری برای استانها فراهم شده است، اضافه کرد: روزانه ۱۰ ساعت برای معرفی ظرفیت ها، توانمندیها، استعدادهای بی نظیر، در اختیار استانها قرار گرفته است ورسانه ملی عزم جدی دارد تا ظرف یک سال آینده، حدود ۶۰ درصد از تولیدات آثار نمایشی مجموعههای تلویزیونی هم به استانها اختصاص یابد.
در ادامه علی اصغر طهماسبی استاندار گلستان نیز به اهمیت و جایگاه رسانهها از جمله رسانه ملی در رفع مشکلات و تحقق توسعه اشاره و تاکید کرد: رسانه میتواند بسیاری از گرهها را بگشاید.
رسول شکری نیا مدیرکل صداوسیمای استان گلستان هم به ظرفیت استان برای تولید سریالهای فاخر کشوری اشاره کرد و گفت: برای اجرای طرحهای مشترک مثل سریال، تله فیلم، مستندهای فاخر و جنس فعالیت ها، به هم افزایی و پشتیبانی مالی نیاز داریم.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگوی «جامجم» با سرپرست اداره کل روابطعمومی و امور بینالملل سازمان نظام پزشکی کشور مطرح شد
فرزاد آشوبی در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد