نژادپرستان همچنان گرفتار خطای محاسباتی
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد

نژادپرستان همچنان گرفتار خطای محاسباتی

در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد

غفلت رژیم صهیونیستی از توانایی‌های ایران

 به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی متوجه توانایی‌های جمهوری اسلامی ایران نیست و نمی‌داند که ایران در حمایت از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشور با کسی تعارف ندارد.
 به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی متوجه توانایی‌های جمهوری اسلامی ایران نیست و نمی‌داند که ایران در حمایت از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشور با کسی تعارف ندارد.
کد خبر: ۱۴۷۹۱۲۴
نویسنده محسن پاک آیین | کارشناس ارشد حوزه روابط بین الملل                      

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار خانواده‌های شهدای امنیت با اشاره به حرکت شرورانه اخیر رژیم صهیونیستی مطرح کردند که باید قدرت، ابتکار و اراده ملت را به رژیم صهیونی بفهمانیم. در این خصوص به نظر می‌رسد که یکی از مهمترین خطا‌های محاسباتی رژیم صهیونیستی این است که از اراده ملت و مسئولان نظام برای دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران اطلاع ندارد و غافل است که ملت ایران و مسئولان برای مقابله جدی با هر خطری که از بیرون تمامیت ارضی ما را تهدید کند از آمادگی و اراده لازم برخوردار است.

 

در واقع به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی متوجه توانایی‌های جمهوری اسلامی ایران نیست و نمی‌داند که ایران در حمایت از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشور با کسی تعارف ندارد.

 

لازم به یادآوری است که جمهوری اسلامی ایران در عملیات‌های وعده صادق ۱ و وعده صادق ۲ ثابت کرد که همه ارکان نظام تحت رهبری فرمانده کل قوا آمادگی کامل را دارند که از تمامیت ارضی و حریم کشور دفاع کنند و به هر عمل و اقدام تهاجمی دشمن پاسخ کاملا مناسب بدهند.


بنابراین باید تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران دارای توان دفاعی و بازدارندگی بسیار مناسبی است و در کنار این مهم از جرات لازم نیز برخوردار است تا از تسلیحاتی که در اختیار دارد علیه دشمنان استفاده کند. البته جمهوری اسلامی ایران با درایت و شناختی که از نقاط ضعف دشمن دارد در زمان و مکان مناسب اقدامات بازدارنده خود را انجام خواهد داد. این در حالی است که در عین حال جمهوری اسلامی ایران اعتقاد به جنگی طولانی و فراگیر ندارد. اما در حوزه دفاعی اقدامات بازدارنده خود را با تمام قوت انجام می‌دهد.

به این ترتیب همان طور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند، مسئولان نظام بدون بزرگنمایی و یا کوچک انگاری قدرت دشمن تدبیر لازم را برای مقابله با اقدامی که رژیم صهیونیستی مرتکب شد اتخاذ خواهند کرد و پاسخ مقتضی را با توجه به مصالحی که مد نظر دارند به رژیم صهیونیستی خواهند داد.

در این بین در عرصه سیاسی نیز مسئولان دستگاه دیپلماسی در دیدار‌هایی که با مقامات کشور‌های مختلف داشتند، مواضع ما را مشخص و اعلام کرده‌اند که ما مصمم به دفاع از نظام اسلامی هستیم. علاوه بر این در عرصه نظامی نیز مسئولان ما با انجام عملیات‌های وعده صادق ۱ و وعده صادق ۲ این مهم را نشان داده‌اند. به همین دلیل به نظر می‌رسد که رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها باید پیام ما را دریافت کرده باشند و سعی کنند از هر اقدامی که سبب گسترده‌تر شدن جنگ می‌شود خودداری کنند، زیرا در غیر این صورت این طرف مقابل است که متضرر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها