خاطرات کاغذی

الیور و دوستان

خاطرات کاغذی

من و خواهرم

در حالی که هفت سال از قرن بیست‌و‌یکم میلادی گذشته، زمانی که آمریکا در حال ساخت ایستگاه ماهواره‌ای جدیدی در فضاست، مردم این کشور دچار یک لغزش زمانی می‌شوند.
کد خبر: ۱۴۷۴۶۴۳
نویسنده مریم فلاح - نویسنده و پژوهشگر

زنی منتظر شوهرش است تا با دختر نوزادش به مهمانی خاله نویسنده‌اش برود، اما ناگهان به‌دنبال یک رعدوبرق که بستر ایجاد یک لغزش زمانی شده، کودک او به یک دهه قبل فرستاده می‌شود. به خانه دختری ۱۰ ساله به نام لنا که مادر و پدرش در سفر هستند و او با خاله‌اش در خانه تنهاست.

خاله لنا که یک نویسنده مانگاست، می‌خواهد بچه را به پلیس بسپارد، اما لنا مخالف است. در حین بحث بر سر این موضوع، لوح فشرده‌ای که همراه کودک است، به صدا درمی‌آید. لنا از طریق آن متوجه شد که بچه مال خودش است، البته در ۱۵ سال آینده. نسخه آینده لنا به او می‌گوید تا زمانی که کودک بتواند برگردد باید از او مراقبت کند.

به‌دلیل پارادوکس‌های زمانی، نمی‌تواند چیز بیشتری از نسخه آینده خود بداند، حتی نام نوزاد را. لنا تصمیم می‌گیرد نوزاد آینده‌اش را بزرگ کند تا زمانی که بتواند به خط زمانی خود بازگردد.

«من و خواهرم» (با عنوان انگلیسی: Mama Is ۴th Grade Student) محصول سال ۱۹۹۲ ژاپن که به کارگردانی شوجی یوچی تولید شد. این انیمه سال ۱۹۹۳ برنده بیست‌وچهارمین جایزه Seiun در بخش بهترین رسانه شد و در پانزدهمین جایزه بزرگ انیمه ژاپن رتبه پنجم را کسب کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها