جلوه‌ای از هم‌افزایی رسانه‌های صوت‌و‌تصویر فراگیر
سومین نمایشگاه «رصتا» فرصت طلایی برای دیده‌شدن رسانه‌ها و آموزش را فراهم آورده است 

جلوه‌ای از هم‌افزایی رسانه‌های صوت‌و‌تصویر فراگیر

باشگاه کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری افتتاح شد

مراسم افتتاحیه باشگاه کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری در روز دوم سومین نمایشگاه ملی رصتا برگزار شد.
مراسم افتتاحیه باشگاه کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری در روز دوم سومین نمایشگاه ملی رصتا برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۷۳۰۹۱
به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری سومین نمایشگاه ملی صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، این باشگاه صبح امروز سه‌شنبه ۲۷ شهریور با حضور سعید مقیسه رئیس ساترا، حمیدرضا نوابی دبیر نمایشگاه «رصتا»، مهدی فرجی رئیس هیات‌مدیره و مسلم آقاجان‌زاده مدیر کانون‌ افتتاح شد‌.

سعید مقیسه رئیس ساترا در این مراسم با رونمایی از پوستر باشگاه، برای کانون در پیشبرد اهداف جدید خود در این تشکل، آرزوی توفیق کرد.

به‌گفته حسین سبطی موسس این‌ باشگاه، رویکرد این تشکل، ارائه خدمات رفاهی به اعضای کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری خواهد بود.

در این مراسم، رضا زمانیان مدیرکل‌ توسعه کسب‌وکار و تسهیل‌گری ساترا، فرشاد صادقی اولین مدیرعامل کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری و جمعی از مدیران کانون حضور داشتند.

مهدی فرجی رئیس هیات‌مدیره کانون در حاشیه این مراسم، در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه «رصتا» گفت: باشگاه کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری که امروز از آن در نمایشگاه «رصتا» رونمایی شد، برای اعضای کانون تدارک دیده شده است تا به آنها در معیشت و رفاه کمک کند و بودجه این باشگاه توسط  اسپانسر و حمایت‌گر مالی تامین می‌شود.

کانون تهیه‌کنندگان بیش از ۵۰۰ عضو دارد. از سراسر کشور تهیه‌کنندگان جوان و پیشکسوت در کنار هم کار می‌کنند و انتقال تجربه صورت می‌پذیرد و با سیستم‌های نوین تولید و برنامه‌‌سازی آشناتر می‌شوند.

او افزود: طبیعی است که ظرفیت‌های زیادی وجود دارد و برنامه‌سازان می‌توانند مراجعه کنند و با راهکارهای تولید و شیوه‌های تولید و ارزان‌سازی تولید و معرفی‌های چهره‌های نخبه و پیشکسوت آشنا شوند و این می‌تواند به حوزه برنامه‌سازی کمک کند. در واقع کانون تهیه‌کنندکان رسانه‌های دیداری پایگاه و مرجعی برای معرفی تهیه‌کنندگان به عرصه تولید باشد و سرمایه سرمایه‌گذاران را تضمین کند.

سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها