لحظه‌به‌لحظه با ۳۴۰مین روز جنگ غزه

حمله به چادر آوارگان در خان یونس

با ورود جنگ در غزه به سیصد و چهلمین روز خود، هواپیما‌های رژیم اشغالگر در حمله به چادر‌های آوارگان در منطقه مواصی خان یونس، قتل‌عام دیگری را رقم زده‌اند که به شهادت ده‌ها نفر از غیرنظامیان انجامید.
کد خبر: ۱۴۷۲۰۲۲

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از العالم،با ورود جنگ در غزه به سیصد و چهلمین روز خود، هواپیما‌های رژیم اشغالگر در حمله به چادر‌های آوارگان در منطقه مواصی خان یونس، قتل‌عام دیگری را رقم زده‌اند که به شهادت ده‌ها نفر از غیرنظامیان انجامید.


در حالی که حملات خشونت‌بار رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف باریکه غزه ادامه دارد، بیمارستان‌های اصلی بخش شمالی این باریکه نسبت به توقف کارشان هشدار می‌دهند و اعلام می‌کنند که جان مجروحان و بیماران به دلیل از کار افتادن مراکز درمانی در معرض شدید خطر قرار دارد.

در همین رابطه، مدیران بیمارستان‌های کمال عدوان و اندونزی در شمال باریکه غزه هشدار داده‌اند که به دلیل ممانعت نظامیان اشغالگر از ورود سوخت و تجهیزات پزشکی و با توجه به آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال از امروز سه‌شنبه در شمال باریکه، اما خدمات‌رسانی در ساعات آینده متوقف خواهد شد.

در تحولی دیگر، رسانه‌های فلسطینی بامداد امروزاز جنایت جدید رژیم صهیونیستی در حمله به چادر‌های آوارگان در شهر خان‌یونس خبر دادند و اعلام کردند  در جریان آن تاکنون ۶۰ شهید و ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند.

در این حمله دستکم ۲۰چادر آوارگان در منطقه المواصی هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفته شد.

در سطح سیاسی، روزنامه عبری هاآرتص، دیروز دوشنبه فاش کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه راست‌گرای افراطی او در حال آماده شدن برای مرحله بعدی جنگ علیه غزه هستند که شامل آماده‌سازی برای شهرک‌سازی و الحاق شمال باریکه غزه است.

این روزنامه خاطرنشان کرد که این منطقه برای شهرک‌سازی یهودیان و الحاق به اسرائیل (اراضی اشغالی) به صورت تدریجی آماده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها