سخنگوی وزارت امور خارجه:

رژیم تروریستی اسرائیل به هیچ‌یک از موازین بین‌المللی پایبند نیست

سخنگوی وزارت امور خارجه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به مرکز اسکان آوارگان فلسطینی در منطقه «مواصی» شهر خان‌ یونس را شدیدا محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به مرکز اسکان آوارگان فلسطینی در منطقه «مواصی» شهر خان‌ یونس را شدیدا محکوم کرد.
کد خبر: ۱۴۷۲۱۲۱

به گزارش جام جم آنلاین، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تهاجم وحشیانه بامداد سه‌شنبه رژیم صهیونیستی به مرکز اسکان آوارگان فلسطینی در منطقه مواصی شهر خان‌ یونس و قتل عام ده‌ها نفر از غیرنظامیان بی‌پناه فلسطینی را شدیدا محکوم کرد.

دفاع مدنی غزه با بیان اینکه تیم‌های این سازمان تاکنون ۴۰ شهید و بیش از ۶۰ مجروح در پی این حمله یافته‌اند، اعلام کرد عملیات یافتن و بیرون کشیدن پیکرهای شهدا همچنان ادامه دارد.

کنعانی با اشاره به نشانه‌های دال بر استفاده از بمب‌های سنگرشکن در این جنایت هولناک و ناپدید شدن شماری از پناهندگان فلسطینی در گودال‌های ایجاد شده در نتیجه این تهاجم، تصریح کرد: رژیم تروریستی اسرائیل با حملات جنون‌آمیز خود به غیرنظامیان فلسطینی و اردوگاه‌های آوارگان، بار دیگر نشان داد که به هیچیک از موازین حقوقی و بین‌المللی و نیز اصول اخلاقی و انسانی پای‌بند نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با تاکید بر اینکه استمرار اینگونه جنایات شنیع طی یازده ماه گذشته و نیز گسترش تعرضات این رژیم علیه امنیت، حاکمیت و تمامیت سرزمینی کشورهای منطقه، مصادیق بارز و انکارناپذیر تهدید صلح و امنیت بین‌المللی، نسل‌ کشی، جنایت جنگی، پاک‌سازی قومی و جنایت علیه بشریت است، خواستار اقدام فوری و مؤثر نهادهای بین‌المللی بویژه  شورای امنیت سازمان ملل متحد برای ایجاد بازدارندگی و مهار جنایات بی حد و حصر رژیم اسرائیل بر اساس منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها