مهلت انتخاب رشته کنکوری‌ ها تمدید شد

معاون آزمون های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تا روز سه شنبه ۲۰ شهریورماه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۱۷۹۴

به گزارش جام جم آنلاین، علی صدر با بیان اینکه انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری از ۱۴ شهریور ماه آغاز شده و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد، گفت: تاکنون بیش از ۳۱۵ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته نسبت به انتخاب رشته در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند و سایر داوطلبان مجاز به انتخاب رشته لازم است در اسرع وقت به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی افزود: اصلاحات و رشته محل‌های جدید مربوط به دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته نیز منتشر شده است و داوطلبان در صورت تمایل می توانند کدرشته‌های انتخابی خود را در مهلت اعلام شده مشاهده و ویرایش کنند.

معاون آزمون های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۳ هزار داوطلب نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی، اقدام کرده‌اند، افزود: این دسته از متقاضیان می توانند با توجه به اصلاحات مندرج در اطلاعیه منتشر شده برای دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی، تا پایان روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور ماه نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته و یا مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کدرشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

صدر با اشاره به ضرورت مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌ها و به خصوص اطلاعیه صادر شده در مورد اصلاحات دفترچه‌های انتخاب رشته، گفت: به داوطلبان توصیه می‌شود به منظور انتخاب رشته بهینه از سامانه انتخاب رشته مجازی در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور بهره‌برداری کنند.

وی در پایان تأکید کرد: داوطلبان پس از انتخاب رشته و تأیید نهایی کدرشته‌های انتخابی، شماره ۱۶ رقمی به عنوان رسید انتخاب رشته دریافت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها