نماینده ولی فقیه در عراق در گفت و گو با رادیو اربعین:

راهپیمایی اربعین امسال صدای مظلومیت مردم غزه بود

نماینده ولی فقیه اظهار کرد: شهادت امام حسین (ع) شروعی برای یک نهضت و کار بزرگ بود.
نماینده ولی فقیه اظهار کرد: شهادت امام حسین (ع) شروعی برای یک نهضت و کار بزرگ بود.
کد خبر: ۱۴۷۰۴۴۶

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، آیت الله سید مجتبی حسینی در مصاحبه با رادیو اربعین با بیان اینکه عاشورا دو بال داشت، گفت: بال اول آن شهادت امام حسین (ع) و یارانش بود و بال دوم آن اسارت اهل بیت امام حسین (ع)  بود و  احیای اسلام از طریق هر دو بال در آن مقطع انجام شد.

وی با بیان اینکه حضرت زینب و امام سجاد (ع) بعد از شهادت امام حسین نهضت بیداری و حق طلبی را ادامه دادند، گفت: همانطور که امام حسین (ع) با شهادتش دشمنان را رسوا کرد، حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) نیز  با سخنانشان و افشاگری‌هایی که در مورد ظالمان زمان خود انجام دادند،آگاهی ایجاد کردند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه راهپیمایی اربعین به نوعی در راستای آگاهی بخشی در مورد جنایت‌های یزیدی‌های زمان است، خاطرنشان کرد: در همین چهارچوب در راهپیمایی امسال تاکید شد که باید مسلمانان و شرکت کنندگان صدای مظلومیت مسلمانان غزه باشند و در واقع دشمنان دین و حامیان ظالمان را رسوا کنند.

نماینده ولی فقیه در عراق، راهپیمایی اربعین را یک نوع جهاد تبیین دانست و گفت: در راهپیمایی  امسال، میلیون‌ها نفر شرکت و تلاش کردند که در این راهپیمایی صدای مظلومان غزه نیز باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها