هدیه ۲۰ میلیارد دلاری برای قتل‌عام بیشتر

درحالی‌که آمار شهدای فلسطین در جنگ غزه به ۴۰هزار نفر رسیده،‌ آمریکایی‌ها نه‌تنها چشم خود را بر جنایات اسرائیل بسته‌اند و صدای معترضان آمریکایی را هم نمی‌شنوند بلکه روزبه‌‌روز بر حمایت‌های خود از رژیم‌صهیونیستی می‌افزایند.
کد خبر: ۱۴۶۸۹۸۳
 
براساس‌گزارش‌ها‌،دربحبوحه‌ افزایش تنش‌ها درمنطقه،آمریکاباردیگر باطرح فروش تسلیحاتی به ارزش۲۰میلیارددلاربه رژیم‌صهیونیستی موافقت کرد. طبق گفته پنتاگون، این بسته نظامی که از سوی آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا مورد تایید قرار گرفته شامل فروش بیش از ۵۰جنگنده اف ۱۵ و تجهیزاتی به ارزش حدود ۱۹میلیارد دلار ازجمله ۷۷۴میلیون دلار گلوله تانک و خودروهای نظامی به ارزش ۵۸۳ میلیون دلار است. بااین‌حال، پنتاگون مدعی شده است که ارسال این تجهیزات به اسرائیل تا چندین‌سال آغاز نخواهد شد.
وزارت خارجه آمریکا دربیانیه‌ای درتوجیه این اقدام توضیح داد: «آمریکا به امنیت اسرائیل متعهد است و کمک به اسرائیل برای ایجاد و حفظ یک قابلیت دفاع شخصی مستحکم وهمیشه آماده در راستای منافع ملی آمریکاست.این فروش پیشنهادی با این اهداف سازگار است.» 
طبق این گزارش، قرارداد ۲۰میلیارددلاری آمریکا برای عرضه جنگنده‌های اف۱۵تنها شامل فروش نمی‌شودبلکه به‌روزرسانی کیت‌هایی برای اسرائیل را نیز شامل می‌شود تا ناوگان فعلی جنگنده‌های خود را ارتقا دهد. گفته شده‌ رژیم‌صهیونیستی قصد دارد تا از آمریکا موشک هوابه‌هوای میانبرد و ۳۳هزار تانک دیگرراهم خریداری کند.وزارت خارجه آمریکا مدعی شده است که قرارداد تسلیحاتی جدید توازن نظامی در منطقه را تغییر نخواهد داد وتاثیر نامطلوبی بر آمادگی دفاعی آمریکا نیز برجای نخواهد گذاشت.این اقدام دولت آمریکا درحالی انجام می‌گیردکه جو بایدن،‌رئیس‌جمهور این کشور ادعا می‌کند در تلاش برای پایان‌دادن به جنگ غزه است. 
   
قدردانی جنایتکاران
وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی، یوآو گالانت ضمن قدردانی از کاخ سفید برای موافقت با چنین قراردادی متعهد به حفظ روابط واشنگتن و تل‌آویو شده است. اززمان آغاز جنگ‌غزه در۷اکتبر(۱۵مهرماه) تاکنون، آمریکا بیش از۱۰هزار بمب بسیار مخرب۲۰۰۰ پوندی و هزاران موشک هلفایر برای رژیم‌صهیونیستی ارسال‌کرده که علیه مردم فلسطین استفاده کند.اخیرا نیز آمریکا از طرح‌ خود برای استقرار ناوهای نیروی دریایی و زیردریایی مجهز به موشک هدایت‌شونده در منطقه غرب‌آسیا به‌منظور محافظت از این رژیم در مقابل پاسخ احتمالی ایران و گروه‌های مقاومت منطقه به اقدام تروریستی اسرائیل در به‌شهادت‌رساندن فرمانده حزب‌ا...فواد شکر و رهبر ارشد حماس اسماعیل هنیه خبر داده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها