شمار شهدای غزه به ۳۹ هزار و ۷۹۰ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین امروز شنبه در جدیدترین آمار اعلام کرد که از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه۱۴۰۲) ۳۹ هزار و ۷۹۰ شهروند فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیدند.
وزارت بهداشت فلسطین امروز شنبه در جدیدترین آمار اعلام کرد که از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه۱۴۰۲) ۳۹ هزار و ۷۹۰ شهروند فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۱۴۶۸۲۵۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری سما، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در بیانیه خود آورده است: در ۲۴ ساعت گذشته، رژیم صهیونیستی در ۳ مورد جنایت جدید، ۴۰ شهروند فلسطینی را در نوار غزه شهید و ۱۴۰ نفر دیگر را زخمی کرد.

بر اساس این بیانیه، از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) و همزمان با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون ۳۹ هزارو ۷۹۰ فلسطینی در نوار غزه شهید و ۹۱ هزار و ۷۰۲ نفر دیگر هم مجروح شدند.

این وزارتخانه اضافه کرد که پیکر شماری از شهدا زیر آوار مانده و به دلیل تجاوزهای مستمر صهیونیست‌ها، نهادهای امدادرسان قادر به دسترسی و انتقال آنها نیستند.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه در جدیدترین جنایت خود، نمازگزاران فلسطینی را هنگام نماز صبح در مدرسه التابعین در محله «الدرج» در شهر غزه بمباران کرد که در جریان آن دستکم ۱۰۰ فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

حدود ۲۰۰ آواره فلسطینی در حال اقامه نماز صبح در این مدرسه بودند که هدف حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

در جریان بمباران این مدرسه، رژیم صهیونیستی از ۳ بمب استفاده کرده که وزن هر کدام از آن‌ها نزدیک به ۵۰۰ کیلوگرم بود.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در نوار غزه بامداد شنبه در واکنش به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ التابعین اعلام کرد که مسئولیت این جنایت هولناک با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

این دفتر افزود: اشغالگران در راستای نسل کشی و پاکسازی قومی، قتل عام جدیدی انجام دادند که منجر به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر شد.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه افزود: ما اقدام اشغالگران برای انجام این کشتار هولناک را به شدت محکوم می‌کنیم و از تمام جهان هم می‌خواهیم که آن را محکوم کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها