سرکرده اسکورت دختران پای چوبه‌دار

حکم اعدام سوگل،سرکرده خانه‌های فساددرتهران و سر تیم اسکورت دختران به خارج از کشور باتاییددردیوان عالی کشور برای اجرابه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد.
کد خبر: ۱۴۶۷۲۶۸
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل زمستان سال۱۳۹۹ ماموران هنگام گشت‌زنی شبانه در محله اندرزگو در شمال تهران به دو دختر جوان که لباس‌های نامناسبی به تن داشتند و کنار خیابان ایستاده بودند مشکوک و آنها را برای تحقیقات به اداره پلیس تهران منتقل کردند. یکی از دختران جوان در اظهاراتش گفت‌: مدتی است با زنی به نام سوگل آشنا شدم که مهمانی و مراسم‌های مختلفی را در محله‌های شمال تهران برگزار می‌کند. بعد از آن با فریب دختران آنها را در برابر دریافت مبلغی پول ساعاتی در اختیار مردان قرار می‌دهد. اوایل من و دوستم قصد همکاری با او را نداشتیم اما آن‌قدر ما رادر تنگنا قرار داد که قبول کردیم و با او همراه شدیم. آن شب منتظر بودیم، سراغ‌مان بیایند و ما را به خانه‌ای ببرند که دستگیر شدیم. این درحالی بودکه دوستش هم این ادعا را تایید کرد.  با هماهنگی قضایی ماموران به‌دنبال سوگل، سرکرده این باند فساد و بقیه همدستانش بودند، تا این‌که بعد از چند هفته تحقیقات مخفیگاه سوگل در خانه‌ای در شمال تهران شناسایی و او درآنجا بازداشت شد. سرکرده این باند فساد با انتقال به پلیس آگاهی تهران منکر جرائم خود شد و می‌گفت دو دختر بازداشت شده را نمی‌شناسد، اما وقتی ماموران گوشی تلفن‌همراه او را بررسی کردند به شماره‌های مردان زیادی دست پیدا کردند که به‌عنوان مشتری ثبت شده بود. سرکرده این باند دوباره مورد تحقیق قرار گرفت و سرانجام با اعتراف به جرائمش گفت: چند سال است این باند را تشکیل داده‌ام و دختران و زنان جوان را به بهانه برگزاری مهمانی‌های شبانه و پارتی اغفال کرده و در دام خود گرفتار می‌کردم. آنها را در اختیار مشتریان مرد قرار می‌دادم. در برابر آن هم مبالغی دریافت و بخشی از این پول‌ها را به زنان و دختران می‌پرداختم. 
درجریان تحقیقات معلوم شد زنان،دختران ومردان زیادی عضو شبکه هستند.درتحقیقات بعدی دو مردکه یکی ازآنها به سلطان معروف بود و دختران را شکار می‌کرد، بازداشت شدند. این دو مردبه همدستی باسرکرده باند اعتراف کردند.درتحقیقات بعدی ۱۳نفر دیگر از اعضای این باند بازداشت و به جرائم‌شان اعتراف کردند. 
 دارایی که رئیس باند و همدستانش از این راه نامشروع به دست آورده بودند با دستور قضایی توقیف شد. همچنین مشخص شد سوگل ۱۰ سال قبل در یکی از شهرستان‌های غربی کشور خانه فساد راه‌اندازی کرده که بعد از لو رفتن فعالیتش به تهران آمده است. علاوه بر آن گواهی فوت برای خودش صادر کرده تا همه تصور کنند مرده و با نام جعلی به جرائمش ادامه داده است. علاوه بر آن متهمان اصلی پرونده مدتی هم در زمینه قاچاق دختران به خارج از کشور فعالیت داشتند. 
اعضای این باند با اعتراف به جرائم‌شان روانه زندان شدند. پرونده این باند ۱۸نفره با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب تهران ارسال و آنها در شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب محاکمه شدند. قضات دادگاه سوگل، رئیس باند را به اعدام و دو مردی که با وی همدست بودند را هرکدام به ۲۵ سال حبس و بقیه اعضای باند را که دختر و پسر بودند ،هرکدام از ۱۰تا۲۵ سال حبس محکوم کردند. 
رحیمی، دادیار شعبه دوم اجرای احکام دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: این رأی در شعبه ۳۹ دیوان عالی کشور تایید و اکنون برای اجرا به اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شده و به‌زودی حکم اعدام زن سرکرده این باند به مرحله اجرا در خواهد آمد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها