به گزارش جام جم آنلاین البرز،حمیدرضا نامداری با اعلام این خبر بیان کرد: تعداد تماسها و گزارشات مشترکین طی ۴ ماهه نخست سال جاری ۹۰ هزار و ۳۵۱ مورد ثبت شده که این تعداد در زمان مشابه سال گذشته ۱۲۲ هزار و ۶۴۹ مورد بوده است.
وی ادامه داد: گزارشات دریافتی نمایانگر کاهش ۷۴ درصدی تماسهای دریافتی در مرکز پاسخگویی به مشتریان شرکت آب و فاضلاب میباشد.
مدیر عامل آبفا البرز تصریح کرد: طی یکسال گذشته اقدامات فنی و مهندسی خوبی در مسیر تامین آب شرب پایدار و جلوگیری از قطف یا افت فشار آب و همچنین دفع بهداشتی فاضلاب در سطح استان محقق گردیده که علی رغم ورود موج گرمای جهانی به ایران و منطقه و بالتبع ناترازی برق، کاهش گزارشات مردمی و تماسهای مشترکین با مرکز ۱۲۲ شرکت حکایت از این مهم دارد.
نامداری در خاتمه گفت:در تلاش هستیم تا با تمام توان و استفاده از ظرفیتهای موجود، نیاز مشترکین در زمان اوج مصرف آب شرب را برآورده ساخته و به بهترین نحو ممکن از تنش آبی پیش رو گذر کنیم.
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتوگو با جام جم آنلاین:
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتوگو با جام جم آنلاین:
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
جواد فروغی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
گفتوگو با منوچهر آذری، بازیگر،گوینده،مجری وصداپیشه پیشکسوت رادیو و تلویزیون
فاطمه مجلل در گفتوگو با «جامجم»:
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتوگو با جام جم آنلاین: