به گزارش جام جم آنلاین البرز،حمیدرضا نامداری با اعلام این خبر بیان کرد: تعداد تماسها و گزارشات مشترکین طی ۴ ماهه نخست سال جاری ۹۰ هزار و ۳۵۱ مورد ثبت شده که این تعداد در زمان مشابه سال گذشته ۱۲۲ هزار و ۶۴۹ مورد بوده است.
وی ادامه داد: گزارشات دریافتی نمایانگر کاهش ۷۴ درصدی تماسهای دریافتی در مرکز پاسخگویی به مشتریان شرکت آب و فاضلاب میباشد.
مدیر عامل آبفا البرز تصریح کرد: طی یکسال گذشته اقدامات فنی و مهندسی خوبی در مسیر تامین آب شرب پایدار و جلوگیری از قطف یا افت فشار آب و همچنین دفع بهداشتی فاضلاب در سطح استان محقق گردیده که علی رغم ورود موج گرمای جهانی به ایران و منطقه و بالتبع ناترازی برق، کاهش گزارشات مردمی و تماسهای مشترکین با مرکز ۱۲۲ شرکت حکایت از این مهم دارد.
نامداری در خاتمه گفت:در تلاش هستیم تا با تمام توان و استفاده از ظرفیتهای موجود، نیاز مشترکین در زمان اوج مصرف آب شرب را برآورده ساخته و به بهترین نحو ممکن از تنش آبی پیش رو گذر کنیم.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد