لحظه به لحظه با ۲۹۱ مین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه

شمار شهدای خان یونس به ۷۷ نفر رسید

تجاوز و جنایت وحشیانه‌ رژیم صهیونیستی به غزه و بمباران مناطق مسکونی وارد ۲۹۱ مین روز خود شده و تعداد شهدای غیر نظامی و بی دفاع درحملات دیروز رژیم صهیونیستی به مناطق شرقی خان یونس در جنوب غزه به ۷۷ شهید رسید و حدود ۲۰۰ نفر دیگر از جمله کودکان و زنان زخمی شده و بیش از ۳۰ نفر همچنان زیر آوار‌ها مانده‌اند.
کد خبر: ۱۴۶۵۸۱۰

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از العالم، تجاوز و جنایت وحشیانه‌ رژیم صهیونیستی به غزه و بمباران مناطق مسکونی وارد ۲۹۱ مین روز خود شده است و تعداد شهدای غیر نظامی و بی دفاع درحملات دیروز رژیم صهیونیستی به مناطق شرقی خان یونس در جنوب غزه به ۷۷شهید رسید و حدود ۲۰۰نفر دیگر ازجمله کودکان و زنان زخمی شده و بیش از ۳۰نفر همچنان زیر آوار‌ها مانده‌اند.

تجاوز گسترده به مناطق شرق خان یونس درحالی‌است که شرایط فاجعه بار انسانی و کمبود شدید امدادرسانی در نتیجه حملات خشونت بار این رژیم اشغالگر در غزه، باعث آواره شدن اجباری ده‌ها هزار شهروند فلسطینی شده است.

اشغالگران سحرگاه امروز (سه‌شنبه) با تشدید حملات خود به خان یونس، شهر غزه، اردوگاه جبالیا و دیرالبلح به کشتار مردم بی دفاع فلسطین ادامه داده که بر اثر آن، ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند.

منابع بیمارستانی تاکید کرده‌اند درنتیجه هدف قرار گرفتن منازل در اردوگاه جبالیا در شمال باریکه غزه، از اولین ساعات صبح امروز تاکنون چهار نفر شهید و تعدادی دیگر زخمی شده اند.

هواپیما‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنین منزل خانواده الجماصی را در محله‌ النفق در الصحابه هدف قرار داده که که از میان ساکنان آن چهار نفر شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

در ادامه جنایات سحرگاه امروز اشغالگران و در ۲۹۱مین روز این تجاوز‌ها، منابع بیمارستانی فلسطین گزارش داده اند که در پی بمباران منزلی دیگر متعلق به خانواده الدایه در خیابان المغربی در محله الصبره در جنوب شهر نیز هشت نفر از اعضای این خانواده به شهادت رسیدند.

همچنین به گفته منابع محلی، بمباران منزل خانواده‌ بکردر منطقه الحدبه در دیرالبلح در مرکز باریکه غزه به شهادت و زخمی شدن تعدادی از ساکنان و شهروندان این منطقه منجر شد.

 از ۷ اکتبر سال گذشته تاکنون، نیرو‌های اشغالگر به حملات ددمنشانه خود به باریکه غزه ادامه داده و بیش از ۳۹هزار فلسطینی را که اکثر آنها زن و کودک هستند، به شهادت رساندند و بیش از ۸۹هزارنفر را مجروح کردند. این در حالی است که هنوز هزاران شهید دیگر زیر آوار باقی مانده و گروه‌های امدادی قادر به کمک رسانی به آنها نیستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها